31 жовтня о 16:00 в приміщенні Музею Ідей (вул.Валова18а) відбудеться відкриття виставки художніх робіт дітей що зазнали впливу війни – «Тіла. Інтимний простір дитини». Про це Львівському порталу повідомили організатори.
Впродовж двох місяців (липня-серпня 2015 року) діти з сімей військовослужбовців, з різних куточків України, займались в арт-терапевтичній майстерні простору РаДіти. Ідеєю майстерні була спроба доступитися до емоцій дітей, дати їм змогу наповнити контури власних тіл, обмальованих на великих аркушах паперу, не лише кольорами і фарбами, а й власними, безпосередніми чуттєвими змістами.
«Передусім це була конфронтація із собою, побаченим “зі сторони”. Конфронтація з тілом і переживаннями у процесі їхнього розвитку і трансформацій. Але ж ми знаємо, що тілесне, з його швидкоплинними і надто вразливими емоціями та думками – невичерпне, загадкове, – особливо у дитинстві – джерело для пізнання власної душі. Часто відкритої та безпорадної, не готової до болю і пластичної у терпінні водночас. Через Тіло – до Душі: так би ми хотіли окреслити нашу роботу з безмежно цікавими дітьми, які у своєму, ще незрілому віці, зазнали справжнього екзистенційного випробування», – інформують організатори заходу.
Довідка
Простір РаДіти був створений з ініціативи психотерапевтів та активістів, з метою реабілітації та відпочинку дітей, що зазнали негативного впливу війни на Сході . Протягом липня – серпня 2015 року він діяв у бойківському селі Недільня що на Прикарпатті (Старосамбірський район, Львівської області). Завдяки матеріальній підтримці благодійного фонду та меценатів, його змогли відвідати понад 100 дітей. У просторі особливу увагу надавалось тісній інтеграції дитини з природою, залучення її до мистецтва та творчості, прищеплення здорового способу життя та патріотизму, а також впроваджувались найсучасніші психотерапевтичні та педагогічні практики. До спілкування з дітьми було залучено цілу когорту інтелектуалів, музикантів, художників, природознавців, мандрівників та багато інших цікавих осіб. Окрім того тут дбайливо формувалась атмосфера безпеки, взаємоповаги та довіри, запроваджувались нові підходи в спілкуванні дорослого з дитиною.