Експерти «Центру соціальних інновацій» проводять паралельний підрахунок витрат на передвиборчу агітацію під час виборів мера у Львові та Дрогобичі. Про це інформує кореспондент Львівського порталу.
За словами керівника проекту «Моніторинг втрат на передвиборчу агітацію під час виборів мерів у Львові та Дрогобичі» Оксани Фітель, у проекті взяли участь політологи, юристи, журналісти та економісти.
«Львів було розділено на сім районів і сім польових моніторів кожного дня фіксували заходи, які стосуються виборчої кампанії міського голови. Напрями, які ми моніторили – це: політична агітація на вулицях та в ЗМІ, партійні заходи, публічні заходи і реклама в державних установах», – розповіла О. Фітель.
Як зазначає О. Фітель, у Львові найбільшою популярністю користується вулична реклама і агітаційна реклама на телебаченні. Під моніторинг проекту потрапили шість кандидатів на пост мера Львова це: Ігор Васюник, Руслан Кошулинський, Дмитро Добродомов, Володимир Гірняк, Оксана Юринець та Андрій Садовий.
«Лідером» за витратами на зовнішню рекламу з вересня і до сьогодні є Ігор Васюник. Другу сходину між собою ділять Дмитро Добродомов та Оксана Юринець, третім є Руслан Кошулинський, а четвертим Володимир Гірняк. Якщо дивиться на тенденцію збільшення витрат на політичну агітацію і зростання кількості рекламних площин на вулицях, то з вересня вона зросла у всіх кандидатів. Беззаперечними «лідерами» в цьому списку є Дмитро Добродомов та Руслан Кошулинський, які за останній місяць збільшили витрати на агітацію аж на 300%», – каже О. Фітель
Що стосується телебачення, то тут експерти центру моніторили три львівських телеканали: ЗІК, 24, та ТРК «Львів». Інформацію намагалися класифікувати за такими критеріями, як : належно маркована реклама, не належно маркована реклама і реклама з ознаками замовності.
«Цікавою є статистика замовних матеріалів на телебаченні. Наприклад з усіх матеріалів про В.Гірняка 75% є замовними, про А. Садового – 67,6%, про О. Юринець – 60,5%, про Р. Кошулинського – 48,9%, про Д. Добродомова – 46,7%. Найменше замовних матеріалів на ТБ у І. Васюника – 32% », – зазначила О. Фітель.
Також, як додають у «Центрі соціальних інновацій», усі результати того, хто і скільки витратив на політичну агітацію, планують оприлюднити через місяць, по закінченню виборчих перегонів. Наразі спостереження продовжується.
Фото: lutsk.rayon.in.ua