ОСТАННІ НОВИНИ

На мерських виборах у Львові політики для маніпуляцій використовують брехливу соціологію

|

Напередодні місцевих  виборів у Львові щотижня з’являються результати соціологічних досліджень. Якщо людина не має чіткої позиції у тій  чи іншій ситуації,  і не є соціопатом, вона погоджується з більшістю, – пояснюють психологи. Відтак цим вміло користуються політики:  руками соціологів вони малюють собі завищені відсотки. Про це Львівському порталу повідомили у прес-службі народного депутата, львів’янина Ігоря Васюника.

soziolog

24 вересня соціологічна агенція «ФАМА» оприлюднює результати соціологічного дослідження.  Андрія Садового тоді готові були підтримати 55% львів’ян. Дмитра Добродомова – 17,4%,  Володимира Гірняка – 12,4% виборців, Оксану Юринець – 5,5%, Ігоря Васюника  – 3,9%, Руслана  Кошулинського  – 3,7%. Цим самим соціологи хотіли сказати, що вибори у Львові відбудуться в один тур з перемогою Садового.

Політолог Ігор Танчин каже, що деякі соціологічні дослідження є маніпуляцією. І це не рідкість напередодні виборів, що політики вдаються до таких маніпуляцій.

«Опитування дуже часто спотворюють в інтересах тих чи інших кандидатів, намагаючись показати, що в нього є прихильників більше, ніж воно є насправді. І якщо людина  не має точки зору з цього питання орієнтується на те, куди більшість туди і я.  Дуже часто для цього використовують соціологічні опитування, для того аби показати, що  більшість підтримує того чи іншого  кандидата», – розповів Танчин.

Вже 9 жовтня  соціологи знову збирають прес-конференцію. Рейтинг Садового падає  – свої голоси за нього готові віддати лише 47 % львів’ян. Далі у списку  Володимир Гірняк, Дмитро Добродомов, Руслан Кошулинський, Оксана  Юринець, Ігор Васюник.

Відразу після шквальної критики мера Садового, де його звинувачують у  підігруванні електорату, корупційних схемах, зловживанні владою, співпраці з російським бізнесом,  з’являється  третє дослідження тієї ж соціологічної агенції «ФАМА». За їхніми даними Андрій Садовий повертає свої голоси, і вже сьогодні має 53,6%, що означає перемогу в першому турі.

«В даному випадку  намагаються продемонструвати тенденцію, що голоси Садового не зменшуються, а збільшуються або коливаються, очевидно для того, щоб зібрати більшість голосів на його користь, аби забезпечити йому перемогу у першому турі. Думаю така мета,  якщо це дійсно спотворені результати», – коментує Ігор Танчин.

Оприлюднення результатів  соціологічного дослідження агенції «Фама» щоразу викликає хвилю критичних  коментарів у соціальних мережах. Громадські активісти, а також   журналісти висловили думку, що ця агенція підконтрольна чинному меру. За їх словами про це свідчить те,  що «Фама» знаходиться в одному приміщенні з офісом  «Самопомочі», а на  співпрацю з Андрієм Садовим вказують  подяки від нього, фото яких опублікували користувачі соцмереж. Окрім того,   відомо, що директор «Фами»  Мар’яна Малачівська колись працювала в «Інституті міста», членом наглядової ради якого є Андрій Садовий.

Фото: vgolos.com.ua

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *