ОСТАННІ НОВИНИ

Родичі загиблих на нафтобазі у Василькові вимагають моральної компенсації

|

Родичі загиблих унаслідок пожежі на нафтобазі компанії «БРСМ» вимагають надати їм матеріали слідства та притягнути до відповідальності не лише менеджмент компанії, а й її справжніх власників. Про це заявив адвокат Олександр Мірошник, який представляє інтереси родин трьох працівників ДСНС, які загинули влітку під час гасіння пожежі на нафтобазі біля Києва, інформує Радіо Свобода.

1433883142-4864 (1)

За словами адвоката, він подав клопотання про ознайомлення із матеріалами справи ще 29 серпня, але не отримав від слідства ані аргументованої відмови, ані матеріалів справи.

«Слідство триває понад чотири місяці і за весь цій час мої довірителі бачили слідчого один раз, я двічі. На усі наші прохання надати нам матеріали, офіціальної реакції не було, лише неофіційні обіцянки», – наголосив Мірошник.

На думку адвоката, цю кримінальну справу потрібно об’єднати з іншою – про ухилення від сплати податків підприємством «Укртрансоіл-2009», яке входить до групи підприємств «БРСМ». Про це впровадження повідомляла прес-служба ДФС України ще в червні.

«Як ви вважаєте, є зв’язок між несплатою податків на таку величезну суму та недотриманням норм пожежної безпеки? Ми вважаємо, що є. На цю суму можна було придбати необхідну пожежникам техніку та обладнання», – заявив адвокат.

Батько загиблого молодшого сержанта служби цивільного захисту Антона Басовского Олександр Басовский зазначив, що родини отримали державну компенсацію – по 200 тисяч гривень за загиблого.

Адвокат та три родини вимагають прозорого слідства та компенсацій від групи компаній «БРСМ» – цивільні позови на загальну суму 60 мільйонів гривень вже подані.

«Кожен працівник ДСНС, який заступає на службу проходить обов’язкове медичне страхування, зокрема на випадок втрати працездатності або загибелі. Ця сума в 20 мільйонів гривень – звідки вона взялася? Чому держава платить 200 тисяч, а з приватної компанії хочуть отримати 20 мільйонів», – заявив директор департаменту стратегічного маркетингу «БРСМ-Нафта» Олександр Мельничук.

За його словами, родини загиблих не зверталися до компанії, хоча компанія з самого початку заявляла про свою готовність до діалогу.

Фото: religions.unian.ua

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *