ОСТАННІ НОВИНИ

Ігор Васюник: Доходи від туризму не доходять до пересічного львів’янина

|

«Я – не проти туризму, я – за туризм! Головне, щоб до пересічного львів’янина доходили прибутки від туризму», – про це заявив львів’янин, претендент на посаду міського голови Львова Ігор Васюник в інтерв’ю «Львівській Газеті».

васюник

«Досить вдала реалізація концепції «Львів – туристичний» – помітне «досягнення» мера Садового, – говорить він, – туристи – найкращий піар. Турист приїжджає до міста, бачить фасадну красу Львова, відпочиває і розслабляється, а потім свої позитивні емоційні враження поширює на всю Україну».

На думку Ігоря Васюника, рекламувати своє ім’я на всю Україну – значно цікавіше і легше, ніж займатися базовими проблемами міста.

«Розбудовувати Львів імені Садового  – це значно перспективніше для майбутньої президентської кампанії, ніж будувати Львів для львів’ян. Це і є піар однієї людини за рахунок міста, це і є вражаючий перекіс уваги до Львова фасадного на шкоду реальному Львову», – констатує І.Васюник.

За його словами, реальний Львів – це саме те місто, якого туристи якраз і не бачать.

«Це Львів, в якому живуть пересічні львів’яни. І не лише в центрі. Мешканці Сихова, Левандівки, Рясного, Майорівки, Залізничного, Шевченківського районів – це теж львів’яни. Вони щодня їздять з дому на роботу в громадському транспорті, який інакше, як ганьбою, не назвеш: він або розвалюється на ходу, або горить. Розміри комуналки сягнули цифр – не співмірних з прибутками львів’ян. Роботи немає. Я вже не кажу про роботу за фахом. Малий бізнес скаржиться на побори та бюрократію. А спробуйте дитину влаштувати в дитсадок! Безліч доріг – досі розбиті. І ремонтувати їх беруться – переважно перед виборами. Як і зараз. У центрі міста – досі смердить. Тому не може таке велике місто суцільно торгувати і обслуговувати відпочиваючих. Можна ще в 100 разів збільшити кількість ресторанів, кав’ярень і фестивалів, але це суттєво не вирішить головних проблем львів’ян!», – каже Ігор Васюник.

І вкотре наголошує, що він не говорить про згортання туристичного напрямку чи зменшення кількості туристичних закладів.

«Навпаки – я кажу про розвиток. Тільки розвивати місто, у тому числі і туризм, треба на міцному фундаменті. Інакше – цей туристичний підйом за пару років себе вичерпає і до нас перестануть їздити. Все лусне, як мильна бульбашка. – Пояснює Ігор Васюник. – Я вже приводив приклад німецького міста Франкфурт-на-Майні. За розмірами місто – майже таке саме, як Львів – 700 тисяч. Це також туристичний і культурний центр. Також місто музеїв, фестивалів і ярмарків. Але водночас Франкфурт входить до трійки європейських міст за розташуванням тут міжнародних компаній. Там містяться ключові німецькі промислові асоціації: машинобудування та будівельного обладнання, електротехнічної, електронної та інформаційних технологій. Загалом у Франкфурті  922 робочих місця на тисячу працездатного населення! Маючи таку ж кількість населення, як Львів, будучи таким же історичним містом, як Львів, Франкфурт-на-Майні має потужне виробництво, науку. Та якби ним керували наші чиновники зі Львова-на-Полтві, усе звелося б до «фасаду». Чи візьмімо для прикладу Амстердам або Загреб. Вони теж туристичні, але там влада розуміє: не туризмом єдиним будується міцна економіка! Тому насамперед розвивають різногалузеву промисловість, торгівлю, машинобудування, що є істинним фундаментом, на якому розвивається надбудова, в тому числі – і туризм».

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.