ОСТАННІ НОВИНИ

У Львові тестуватимуть заклади харчування

|

Сьогодні відбувся стартовий захід, яким розпочинається ініціатива з маркетингу та якості закладів харчування в рамках Німецько-українського партнерського проекту в сфері бізнесу, а також за участю Львівського туристичного альянсу, Асоціації готельно-ресторанного бізнесу землі Бранденбург, Німеччина (DEHOGA Brandenburg), Центру Підтримки бізнесу NewBizNet в партнерстві з Львівською міською радою. Метою ініціативи є покращення якості сервісу львівських ресторацій та кафе, а також поширення позитивного досвіду їх роботи. Про це Львівському порталу повідомили у прес-службі ЛМР.

renstoran

Для участі в проекті запрошено усіх гравців ресторанного ринку Львова та частково Львівської області. Вже на сьогодні велика кількість рестораторів підтвердили своє бажання взяти участь в тестуванні, а також частина керівників із зацікавленням ознайомились з ініціативою під час відкриття проекту.

«Це маркетингова ініціатива, націлена на ресторанну галузь міста, вона важлива для Львова й регіону, адже ми залучаємо заклади харчування області. Надалі плануємо розширювати цю ініціативу. Вона важлива як для власників ресторанів, так і для поціновувачів гастрономії, вона важлива і для партнерства країн і для самих людей.

Мова йде про тестування якості ресторанних послуг з допомогою функції «таємний клієнт» експерти, які тестуватимуть ресторани, мають бути незаангажованими, компетентними, також дивитимемось на їхні методики оцінювання», – зазначив Іван Лунь, президент Львівського туристичного альянсу.

Важливим аспектом даного тестування та проекту в цілому є те, що львівські ресторатори, які беруть участь в проекті, отримують унікальну можливість почути незалежну думку та поради щодо власних закладів, тобто це своєрідний погляд та оцінка туристичної інфраструктури Львова очима іноземного гостя. Учасники ініціативи «Львівська гостинність» мають можливість оплатити лише частину вартості в розмірі 120 євро. Решту витрат за участь в проекті буде профінансовано за підтримки Німецько-українського партнерського проекту у сфері бізнесу. Переймаючи багаторічні напрацювання європейських колег в сфері гостинності заклади харчування Львова та області вже вдруге мають можливість перевірити себе на готовність виконувати високі стандарти обслуговування та сервісу, а також отримати рекомендації від міжнародних експертів в рамках ініціативи «Львівська гостинність».

Перебіг та етапи проведення ініціативи з маркетингу та якості «Львівська гостинність»

Ініціатива «Львівська гостинність» передбачає добровільну участь закладів в різних категоріях: ресторан, кафе, пивний ресторан/паб, кондитерська. Проект відбуватиметься в декілька етапів:

  1. 8 вересня відкриття проекту, проведення фахового семінару від німецьких партнерів та безкоштовного тренінгу на тему «Здивувати клієнта – просто зробити по-іншому» від компанії «MoritzHotelconsulting».
  2. В закладах, які підтвердили свою участь та подали заявки протягом декількох місяців будуть здійснені сервіс-тести за участю спеціально підготовлених тестерів-іноземців. В рамках даного таємного візиту гостя-тестера (mystery-check) відбувається перевірка та оцінка якості асортиментної пропозиції, рівня якості сервісу, атмосфери та інших важливих параметрів, що впливають на рівень закладу.
  3. Усі дані, отримані в ході тестувань будуть опрацьовані європейськими фахівцями та на їх основі кожен учасник тестування отримує експертний звіт, докладні пояснення та рекомендації. Звіт міститиме інформацію щодо вдосконалення закладу, покращення якості сервісу, а також щодо виявленого потенціалу в різних ділянках роботи. Важливо, що уся отримана інформація та рекомендації несуть конфіденційний характер та доступні лише закладу-учаснику.
  4. Учасники, які набрали відповідну кількість балів отримають сертифікати якості «Львівська гостинність», який діятиме протягом 2016-2017 року. Престижна відзнака є важливим маркетинговим та промоційним інструментом, адже свідчить про рівень закладу та готовність достойно прийняти іноземних гостей. (Дослідження у Німеччині показали, що ті ресторани, які успішно брали участь в ініціативі якості, змогли підвищити як популярність серед гостей, так і свій оборот в деяких випадках аж на 20%.).
  5. В березні 2016 року відбудеться заключний етап проекту та будуть урочисто вручені сертифікати якості «Львівська гостинність».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *