ОСТАННІ НОВИНИ

У Львові будуть ревізувати заклади харчування

|

У вересні розпочнеться проект «Львівська гостинність» – ініціатива з маркетингу та якості закладів харчування в рамках Німецько-українського партнерського проекту в сфері бізнесу. Метою проекту є покращення роботи львівських ресторацій та кафе, а також поширення позитивного досвіду їх роботи. Про це львівському порталу повідомили у прес-сулжбі Львівської міської ради.

ресторан

Ініціатива «Львівська гостинність» передбачає добровільну участь закладів в різних категоріях: ресторан, кафе, пивний ресторан/паб, кондитерська. Проект відбуватиметься в декілька етапів:

  1. У вересні цього року потенційні учасники матимуть можливість взяти участь у фаховому семінарі від німецьких партнерів. Під час вступного заходу ініціативи «Львівська гостинність» представники DEHOGA Brandenburg та організатори з української сторони детально поінформують про зміст та переваги даної ініціативи, а також про тестування закладів. Крім того, відбудеться безкоштовний семінар на тему «Здивувати клієнта – просто зробити по-іншому» від компанії «MoritzHotelconsulting», яка проводила вишкіл і надавала консультацію закладам гастрономії та готелям в Україні перед проведенням «Євро 2012».
  2. В тих закладах, які підтвердили свою участь та подали заявки відбудуться сервіс-тести за участю спеціально підготовлених тестерів-іноземців. В рамках даного таємного візиту гостя-тестера (mystery-check) відбувається перевірка та оцінка якості асортиментної пропозиції, рівня якості сервісу, атмосфери та інших важливих параметрів, що впливають на рівень закладу.
  3. Усі дані, отримані в ході тестувань будуть опрацьовані європейськими фахівцями та на їх основі кожен учасник тестування отримує експертний звіт, докладні пояснення та рекомендації. Звіт міститиме інформацію щодо вдосконалення закладу, покращення якості сервісу, а також щодо виявленого потенціалув різних ділянках роботи. Важливо, що уся отримана інформація та рекомендації несуть конфіденційний характер та доступні лише закладу-учаснику.
  4. Окрім того, учасники, які набрали більше 70% від загальної кількості балів отримають сертифікати якості «Львівська гостинність», який діятиме протягом 2016-2017 року. Престижна відзнака є важливим маркетинговим та промоційним інструментом, адже свідчить про рівень закладу та готовність достойно прийняти іноземних гостей. (Дослідження у Німеччині показали, що ті ресторани, які успішно брали участь в ініціативі якості, змогли підвищити як популярність серед гостей, так і свій оборот в деяких випадках аж на 20%.).
  5. В березні 2016 року відбудеться заключний етап проекту та будуть урочисто вручені сертифікати якості «Львівська гостинність».

Учасники ініціативи з якості та маркетингу «Львівська гостинність» мають можливість оплатити лише частину вартості в розмірі 120 євро. Решту витрат за участь в проекті буде профінансовано за підтримки Німецько-українського партнерського проекту у сфері бізнесу.

«Варто зазначити, що ці таблички важливі не лише для іноземців, адже якість має бути однаковою як для іноземців, так і для вітчизняних туристів. Дуже часто наші ресторатори говорять про ресторанну культуру, про ресторани для львів’ян, адже саме вони є найбільшими промоутерами цих закладів і нашого міста, якщо вони будуть радити той чи інший заклад своїм знайом, друзям, то туди будуть ходити як і жителі, так і гості нашого міста», – розповіла Галина Гриник, заступник начальника управління туризму ЛМР.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.