ОСТАННІ НОВИНИ

Російські телеканали можуть попрощатись із 2,5 млрд рублів

|

Один з найбільших рекламодавців на російському ринку з річним бюджетом понад 2,5 млрд руб. – американська The Coca-Cola Company – з серпня відкликала рекламу одразу з чотирьох федеральних телеканалів. Про це повідомляє російська газета Коммерсантъ, передає Європейська правда.

Три з них (РЕН ТВ, “П`ятий канал” і “Домашній”) пов`язані з банком “Росія” і його найбільшим акціонером Юрієм Ковальчуком, що потрапили під санкції США, четвертий – “Зірка” Міноборони. У Coca-Cola наполягають, що це суто економічне рішення, не пов`язане з санкціями.

Реклама продукції Coca-Cola з серпня не розміщується в ефірі РЕН ТВ, “П`ятого каналу”, “Домашнього” і “Зірки”, розповіло джерело видання на медіаринку. Представник агентства MediaVest, що закуповує рекламу на ТБ для Coca-Cola (входить в американську VivaKi), Юрій Борисов і директор із зовнішніх зв`язків російського офісу Coca-Cola Анна Козловська підтвердили цю інформацію.

Вони пояснюють рішення особливостями медіапланування. “Ці чотири канали найменше підходять за цільовою аудиторією для брендів Coca-Cola, тому рекламодавець вирішив перерозподілити бюджети”, – сказав пан Борисов.

За словами пані Козловської, в компанії вирішили сконцентруватися на ключових федеральних і найбільш ефективних для цільової аудиторії Coca-Cola каналах.

Топ-менеджер однієї з телекомпаній і джерело на ринку телереклами не виключають, що рішення про відкликання бюджетів могло бути пов`язано з санкціями США і Євросоюзу. РЕН ТБ і “П`ятий канал” входять до “Національної Медіа Групи”, підконтрольної банку “Росія” Юрія Ковальчука.

Як повідомляла ЄвроПравда, жодна російська компанія вперше за останні п`ять років не отримала минулого місяця кредит у доларах США, швейцарських франках або євро.

Фото: www.factroom.ru

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *