ОСТАННІ НОВИНИ

Які зміни в транспортній мережі Львова вимагають громадські активісти

|

Активісти громадського руху «За якісний транспорт» налагоджують діалогу з керівництвом управління транспорту та зв’язку Львівської міської ради та керівниками автотранспортних підприємств міста Львова. Про це Львівському порталу повідомили у громадському русі.

Водночас вони заявляють, що трьохстороння співпраця могла б розвиватись значно активніше та приносити більше користі для сфери громадського транспорту Львова.

Разом із тим, активісти громадського руху «За якісний транспорт» від львів’ян та від себе підготували пропозиції щодо покращення транспортної мережі Львова. «Заявляємо про те, що, на наше глибоке переконання, громадський транспорт (маршрутки) міста повинні бути не екскурсійними, як є зараз, а мобільними і саме за цим принципом повинні вноситись коректури у транспортну мережу міста», – зазначають вони.

Які пропозиції від активістів громадського руху «За якісний транспорт» прозвучали до керівництва управління транспорту і зв’язку Львівської міської ради та керівництва автотранспортних підприємств міста Львова (подаємо відповідно до тексту оригіналу):

1 – вважаємо за необхідне встановити транспортне сполучення між Галицьким перехрестям та «Ашаном»

2 – встановити сполучення Шевченка – Сихів, Шевченка – Володимира Великого, Шевченка – Ашан, Шевченка – Пасічна – Джоржа Вашингтона, Личаківська-Топольна

3 – пропонуємо внести зміни у такі маршрути міста:

3.1 маршрут 2а пустити вулицею Городоцька

3.2 маршрут 5а продовжити до АС-2

3.3 маршрут 18 продовжити до вулиці Личаківської, 152 (дріжджова фабрика)

3.4 маршрут 30 пустити через центр, а також розглянути можливість пустити цей маршрут через усю вулицю Франка вгору

3.5 маршрут 39: збільшити кількість автобусів до 14-15 і «закільцювати», розбити на 39А і 39Б

3.6 маршрут 46 пустити вулицею Замарстинівська

3.7 відновити рух колишнього 39 маршруту (Галицьке Перехрестя – Сихів). «Зараз там є 41, який об’їжджає весь Львів – Городоцька, Привокзальна, Чупринки, Кн.Ольги, Наукова – орієнтовно півтори години, щоб на роботу доїхати і то не на кінцеву. Колишній 39 – з кінцевої до кінцевої приблизно 40 хв. Їхав», – зазначають активісти.

3.8 внести зміни у 41 маршрут за принципом колишнього 39. «Не потрібно йому їхати на Привокзальну, там є 51 з Галицького перехрестя, 7 – з Грінченка, в той час, як на Стрийську звідти прямим маршрутом не доберешся – хай би їздив 41 до центру за нинішнім маршрутом, а далі по Стрийській –Хуторівці – проспект Червоної Калини», – зазначають активісти.

3.9 пропонуємо внести зміни у транспортну розв’язку вулиці Наукової. «Зараз із Наукової, крім тролейбуса, немає сполучення до Університету імені Франка, а маршрут 45 повинен їздити тільки до Шота Руставелі. Якщо він так курсуватиме, то мешканці спального району взагалі залишаються без доїзду у центр.

Тому пропонуємо або: забрати рух 45 маршруту із вулиці Пулюя і впустити прямо через Наукову до центру міста. У разі відхилення такої пропозиції пропонуємо пустити вулицею Науковою або 21 маршрут, або 48, або 114.

Зараз вулицею Науковою їздить тільки 45 маршрут, який об’їжджає по Пулюя 15 хвилин, знову виїжджаючи на вулицю Наукову, а вулицею Володимира Великого курсують і 21 маршрут, і 48, і 114.

Тому один із цих маршрутів вартує пустити вулицею Науковою, оскільки на 45 маршруті стандартно курсує лише п’ять автобусів», – зазначають у ГР «За якісний транспорт».

3. 10 Разом із тим, просимо продовжити рух маршруту 48 за принципом колишнього 95 маршруту, який був дуже популярним серед львів’ян.

3.11 просимо перенести кінцеву зупинку маршруту № 50 на Майорівку. 

Фото: Львівський портал 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *