За перші п’ять місяців цього року працівники відділів управління соціального захисту опрацювали 129 тис. звернень жителів Львова, в тому числі консультації по телефону. А за травень працівники відділів управління соціального захисту опрацювали майже 26 тис. звернень мешканців. Про це Львівському порталу повідомили у прес-службі Львівської міської ради.
«До нас переважно звертаються за оформленням різних видів соціальних гарантій: допомог на дітей, матеріальних допомог з коштів міського бюджету, субсидій, пільг, отримання консультацій фахівця. До слова, сьогодні, коли в нашій державі відбуваються складні процеси, громадяни з високою активністю цікавляться правом на свій соціальний захист», – зазначив в. о. начальника управління соціального захисту Ігор Кобрин.
Нагадаємо, що для зручності сьогодні прийом громадян у «Єдиних приймальнях» районних відділів соціального захисту проводиться: понеділок – з 13.00 до 19.00 год.; вівторок-четвер – з 08.00 до 19.00 год.; п’ятниця – з 09.00 до 14.00 год.
Записатись на прийом в «Єдину приймальню» в режимі «он-лайн» та дізнатись більше інформації про різні види допомог можна на сайті «Львів соціальний»: http://www.social.lviv.ua.
Для отримання детальної інформації про різні види соціальних гарантій мешканці Львова можуть звертатись за консультаціями до відділів соціального захисту за місцем реєстрації за телефонами:
|
||
Галицький: |
тел.: 261-44-50 |
(вул. Ф. Ліста, 5) |
Личаківський: |
тел.: 235-71-62 |
(вул. Театральна, 10) |
Залізничний: |
тел.: 295-82-28 |
(вул. І. Виговського, 34) |
Франківський: |
тел.: 237-50-81 |
(вул. Генерала Т. Чупринки, 85) |
Шевченківський: |
тел.: 252-28-40 |
(вул. В. Липинського, 11) |
Сихівський: |
тел.: 254-64-80 |
(просп. Червоної Калини, 66) |