ОСТАННІ НОВИНИ

У Львові пройшла друга літня зустріч «сплячих левів»

|

5 червня в кафе coMMuna відбулась друга з серії літніх зустрічей із менеджменту «Пробудімо сплячих левів».

Цього разу левів будили директор і співзасновник RTC, бізнес-тренер, HR-консультант Оксана Краснопольська та директор ТзОВ «Террін» (мережа ресторанів «A la minute», 32 ресторани по всій Україні) Андрій Янчук.

Оксана Краснопольська представила до уваги львівських підприємців доповідь на тему «Правильна оплата праці: кому, скільки, за що». «Систему винагород життєвонеобхідно ретельно продумувати. – прокоментувала доповідач. – Лояльний до компанії і високомотивований працівник – це, без перебільшення, півсправи для успіху компанії. Та й про «війну за таланти», яка не зупиняється ні на мить, теж варто пам`ятати».

Як зазначає Оксана Краснопольська, правильна оплата праці – це відповідь на чотири питання: як? За що? Кому? Скільки?

Окрім окладу в компаніях, зазвичай, передбачено різні види стимулювання: премії, надбавки, доплати, опціони, льготи, бонуси, відсотки. Тут основне – щоб працівник чітко знав, що він має зробити, аби отримати свого «пряника». Не можна роздавати премії просто так, адже у цьому випадку втрачається їх стимулювальний ефект.

На систему оплати праці в компанії впливають й інші фактории, зокрема корпоративна культура, а також обрана цією компанією стратегія оплати праці. Тут кожний має вибрати те, що підійде саме його бізнесу.

Сформовану в компанії систему оплати праці треба перевіряти на актуальність. Для цього існують спеціальні перевірочні запитання. Зокрема, чи знає співробітник про те, що йому потрібно зробити і в якій кількості, щоб отримати премію, відсоток, бонус? Чи необхідно співробітнику що-небудь робити для отримання премії? Чи реально поставлені плани? Чи досяжні вони? Чи можна за такими показниками оцінити результативність співробітника? Чи може співробітник впливати на виконання цих поставлених завдань і як саме?

Андрій Янчук розповів як працює система MBO (управління за цілями) у компанії «Террін». Цей метод ґрунтується на тому, що на початку періоду (місяць, квартал) організації, підрозділам, відділам, співробітникам встановлюються чіткі завдання, від виконання яких залежить яку винагороду вони отримають за цей період. Цілі і завдання виставляються за принципом SMART.

Серед переваг системи MBO Андрій Янчук назвав: участь обох сторін у формуванні цілей, що є вагомим фактором залучення. З`являється стандарт порівняння результату – згідно чого оцінювати. Окрім того, чітка ціль полегшує процес планування та відслідковування результату. В компаніях, де працює MBO, з`являється додаткова комунікація в процесі обговорення, перегляду та зворотній зв’язок, можливість узгодити цілі і плани по всій компанії. Система MBO є достатньо універсальною – її можна застосовувати для різних за характером роботи відділів, підходить для індивідуальних так і проектних завдань. Проте, система має і недоліки. До них, зокрема, треба віднести: більший наголос на цілях, ніж на плануванні процесів. Така система управління потребує обговорення задач, адміністрування і постійної підтримки. Окрім того, якщо міняється середовище і контекст, то потрібно переглядати цілі і задачі, що є досить великою за обсягом роботою.

«Нашій компанії система MBO дала дуже багато. – розповів Андрій Янчук. – Зокрема, всі процеси нині зосереджені в одному місці. Ми отримали наскрізний інструмент управління персоналом, почали узгоджувати ресурси, людей, виставляти пріоритети. Окрім того, у нас з`явились обговорення в процесі визначення цілей, що є гарною підставою приділити час працівнику».

Наступна зустріч відбудеться 3 липня. Доповідачами стануть співвласник RTC бізнес-тренер, рекрутер Наталка Зайцева із темою «Правильные люди на правильных местах. Как найти, опознать и нанять свого» та бізнес-тренер RTC, дипломований спеціаліст в галузі менеджменту організацій Андрій Ніколов із темою «Управление результатами работы персонала: от личной эффективности к корпоративной производительности».

Загрузка...
Загрузка...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


Загрузка...