ОСТАННІ НОВИНИ

Львівська залізниця підготувалася до можливих паводків та льодоходу

|

Сьогодні на Львівській залізниці є 137 потенційно небезпечних об’єктів колійного господарства, при проходженні яких локомотивні бригади повинні проявляти особливу пильність та у разі виявлення ознак небезпеки терміново повідомляти керівництво залізниці. Для контролю за ходом робіт із підготовки споруд колійного господарства до проходу паводків на залізниці створено постійний оперативний штаб під головуванням головного інженера ДТГО «Львівська залізниця» та у складі начальників служб магістралі. Про це Львівському порталу повідомили у прес-центрі Держаного територіально-галузевого об’єднання «Львівська залізниця».

Враховуючи географічні особливості регіону, де пролягають колії Львівської магістралі, та досвід роботи у гірському регіоні, готуючись до весняного водопілля та льодоходу, на залізниці сформовано 12 протирозмивних поїздів із 53 одиницями рухомого складу (35 платформ каменю бутового, 7 платформ зі щебенем та 11 критих вагонів заповнених мішками з піском) та створено запас інертного матеріалу в місцях складування (станції Самбір, Стрий, Чернівці, Хриплин, Воловець).

Запас інертних матеріалів для потреб водоборотьби складає 1299 кубометрів каменю бутового, 393 кубометрів щебеню, 600 кубометрів піску.

На підприємствах проведено технічні навчання та інструктажі осіб, які зайняті у підготовці та проведенні безпечного пропуску льодоходу і паводків. Під час льодоходу і пропуску весняних вод, довготривалих опадів відповідальні працівники дистанцій колій проводять додаткові огляди та спостереження за станом небезпечних об’єктів земляного полотна та штучних споруд, «хворих» місць земляного полотна.

За необхідності залізничники вживають оперативні заходи для забезпечення безпеки руху поїздів.

Завдяки досвіду роботи за умов перезволоження ґрунтів працівники Львівської залізниці ефективно спрацювали у випадку, коли 24.02.2014 року довелося ліквідовувати зсув ґрунту на колії поблизу станції Бескид у Карпатах.

Усунути наслідки зсуву вдалося протягом кількох годин, забезпечивши мінімальну затримку у русі пасажирських поїздів. Відокремлені підрозділи служби колії виконують укріплювальні роботи з метою підготовки до проходження льодоходу і весняного паводку, а саме укріплено габіонами опору моста км 239 +540 дільниці Коломия–Чернівці, також берегоукріплювальні роботи тривають в районі мостових переходів км 83 пк 4 та 106 км пк 3 дільниці Королево-Тересва.

Довідково.

У 2013 році працівники залізниці виконали лікування земляного полотна на 7 об’єктах магістралі, ремонт підпірних стінок на 3 об’єктах та влаштування берегоукріплювальних робіт на 4 об’єктах (загалом було проведено робіт суму 32 948 тис.грн).

Продовжити роботу заплановано і у поточному році. Відтак на 2014 рік передбачено провести лікування земляного полотна на 7 об’єктах на території залізниці, ремонт підпірних стінок на 2 об’єктах, облаштування берегоукріплювальних робіт на 2 об’єктах та відновлення водовідводів на 2 об’єктах.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *