ОСТАННІ НОВИНИ

Податкова наголошує: звітність подається виключно пакетом

|

ДПІ у Сихівському районі м. Львова ГУ Міндоходів у Львівській області повідомляє, що відповідно до вимог наказу Міністерства доходів і зборів України, починаючи з листопада 2013 року запроваджено пакетне приймання звітності в електронному вигляді. Так, з 27.11.2013р. приймання звітності в електронному вигляді здійснюється тільки за зміненими форматами відповідно до вимог наказу.

Як інформує інформаційно-комунікаційний сектор ДПІ  у Сихівському районі м.Львова ГУ Міндоходів у Львівській області, змінено формулювання визначення пакету документів: «Пакет звітних документів – це певний перелік документів одного типу чи різних типів, що подаються суб`єктом в одному звітному періоді. Пакет повинен містити основний документ звітності та необхідні додатки до нього. Фізично пакетом документів є набір XML- файлів, які називаються згідно з форматом (стандартом) електронної звітності».

Об`єднання документів в пакет реалізується за допомогою розподілу документа – <LINKED_DOCS>. Програмне забезпечення формування податкової звітності повинне використовувати ці елементи для формування пакету.

В процесі формування пакету звітності з`являється чимало запитань після його подання. Наприклад, чи другі квитанції однакові на весь пакет? Як бути у разі прийняття лише частини пакету та як подати його повторно?

Так, квитанції №2 на всі документи одного пакета одинакові. Реєстраційний номер присвоюється один на весь пакет звітів.

Якщо не прийняті деякі документи з пакета, то протягом того ж дня можна подати повторно для реєстрації тільки не прийняті звіти (додатки) зі статутом «звітні». Якщо ж подавати на наступний день – то необхідно подавати весь пакет документів, але вже як «Новий звітний».

Розробники програмного забезпечення «Податкова звітність» рекомендують для забезпечення коректності формування пакета для звітних документів із статусом «Новий звітний» та «Уточнюючий», через особливості роботи алгоритму створення документів, на початку роботи обов`язково виконати збереження «Основного документа» пакету, причому у вікні введення параметрів збереження вказати необхідний статус документа («Новий звітний» або «Уточнюючий») і «Номер уточнюючого документа».

Подальша робота з формування пакету не відрізняється від описаної вище, єдина умова – зберігати додатки необхідно з таким же статусом, як і основний документ. Після зберігання і закриття додатків необхідно повторно зберегти “Основний документ”. Спрощено послідовність збереження даного виду документів виглядає так: “Основний документ” >>> “Додатки” >>> “Основний документ”.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *