ОСТАННІ НОВИНИ

75% українців готові піти на жертви заради роботодавця

|

Більше 60% українських офісних працівників відчувають особисту відповідальність перед роботодавцем за всі успіхи й невдачі організації, а 75% готові на жертви заради своєї компанії. Але цілком і повністю лояльні до роботодавця тільки 0,3% опитаних Дослідницьким центром Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна.

Лояльність співробітників до компанії вимірюється тим, як працівник сприймає цілі організації, ставиться до колективу й керівництва, які має наміри й плани щодо роботи в компанії. Чим більш лояльний співробітник, тим менша ймовірність того, що він виявиться «слабкою ланкою» і за першої можливості звільниться. Українські офісні працівники в цілому готові виконувати правила та цінності компанії, але абсолютна лояльність зустрічається рідко. Із 1000 співробітників тільки троє віддані на всі сто відсотків.

Лояльність решти – відносна. Кожен другий виявляє активність та ініціативність, а 46% вважають, що працюють у найкращій компанії. Більше за те, 42% офісних співробітників загалом задоволені правилами роботодавця і умовами праці, 35% поділяють цілі компанії. Відчуття відповідальності українським «білим комірцям» також не бракує: троє з п’яти офісних працівників відчувають особисту відповідальність за всі успіхи й невдачі організації.

Більше 75% співробітників готові взяти на себе додаткове навантаження або навіть піти на певні жертви заради цілей компанії в складний для неї період. Кожен другий працівник намагається бути на роботі активним і усесторонньо проявляти себе. Практично всі працівники готові займатись самоосвітою з метою підвищення професіоналізму. Переважна більшість опитаних стараються віддавати роботі максимальну кількість робочого часу (79%). Але, тим не менше, тільки половина респондентів демонструють таку активність одночасно на всіх фронтах.

68% офісних працівників згодні з правилами і внутрішнім розпорядком компанії, а 63% — цілком задоволені умовами праці в компанії. Більшість працівників (57%) визнають, що їм нема за що дорікнути керівництву, оскільки воно бездоганно виконує зобов’язання. Але тільки 42% погодились із кожним із цих тверджень.

 Більшість офісних співробітників не схильні активно висловлюватись про цілі й стратегію компанії. З одного боку, вони відчувають цікавість до своєї роботи, розуміють цілі організації, а також перебувають у курсі останніх змін у компанії. Але з іншого боку – тільки кожен другий може висловити свою думку або похвалитись підтримкою керівництва. А цілковито відчуває причетність до цілей компанії тільки третина опитаних. При цьому 17% заявили, що робота, яку вони виконують, їм не цікава, а ще 15% не поділяють цілей компанії.

 «Виходячи з нашого досвіду роботи з іноземними замовниками, можу сказати, що західні менеджери вважають українських співробітників працьовитими, відповідальними та готовими працювати за більш низьку заробітну плату, ніж їхні західні колеги. Українці, дійсно, вважаються лояльними працівниками – як в рамках міжнародних компаній, так і в рамках вітчизняних. У силу нашої ментальності ми цінуємо стабільність, готові йти за харизматичним лідером, вчитися новому та готові до деякої міри жертвувати особистим часом та інтересами заради роботодавця. Така лояльність також обумовлена нестабільною економічною ситуацією в країні: українці тримаються за свою роботу та готові терпіти деякі незручності з боку роботодавця», – так прокоментувала результати дослідження рівня лояльності українців Інна Степаненко, керівник відділу рекрутменту hr-провайдера Smart Solutions.

Дані були отримані в результаті опитування, проведеного Дослідницьким центром Міжнародного кадрового порталу hh.ua у вересні-жовтні 2013 року. Загалом було опитано 1900 респондентів. 

Загрузка...
Загрузка...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


Загрузка...