Для відновлення роботи з Єдиними та Державними реєстрами користувачам необхідно звернутись до філій держпідприємства “Інформаційний центр”.
Про це у четвер повідомляється на офіційному сайті Мінюсту.
“З метою виправлення помилок у роботі програмного забезпечення доступу до державних реєстрів Державним підприємством “Інформаційний центр” Міністерства юстиції розроблено поновлення клієнтського програмного забезпечення, що усуває існуючі проблеми”, – йдеться у повідомленні.
“Для відновлення роботи із реєстрами користувачам необхідно звернутись до філій держпідприємства “Інформаційний центр” і безкоштовно отримати необхідний файл”, – уточнили у відомстві.
“Консультації щодо встановлення поновлення здійснюються службою підтримки держпідприємства”, – зазначили у Мінюсті.
У вівторок на сайті Мін`юсту з`явилося повідомлення, що доступ до єдиних і державних реєстрів інформаційної мережі міністерства буде тимчасово неможливим через технічні проблеми.
У четвер колектив Держінформюсту заявив про рейдерське захоплення підприємства “Інформаційний центр” Міністерства юстиції.