ОСТАННІ НОВИНИ

У Палаці мистецтв двоє львівських митців презентували свій Лувр

|

Учора, 5 липня у Львівському палаці мистецтв презентували проект двох відомих львівських художників Євгена Равського і Володимира Костирка під назвою «Лувр». Про це пише «Гал-інфо».

Куратором цієї події є музикант та засновник культурного холдингу «Гудімов арт-проект» Павло Гудімов. За його словами, мораль проекту така: існуюча традиція може бути реформована руйнацією. «Це два в одному– Лувр і закреслений Лувр. Тобто ми будуємо традиційний музей з картинами на стінах, але все одно вносимо деструктивні елементи»,– пояснив він.

На питання про те, що саме в творчості обох митців є спільним, він відповів: «Вони є подібні, але якщо придивитися, ви починаєте розуміти настільки вони різні».

Павло Гудімов каже, що стилістично їх можна віднести до напряму «нові старі майстри». «Однак Равський більш романтизуючий, караваджист, він уважний до деталей, ніколи не залишає тло без продовження. Своєю чергою Костирко займається таким собі спрощенням деяких моментів, він використовує на полотні багато графічних прийомів, багато працює з інсталяціями», – додав він.

За словами куратора проекту, іронія у Равського є дуже прихованою: він не любить жартувати в мистецтві. Натомість в Костирка практично нема робіт без «підколок» та підводних каменів.

Під час відкриття проекту був справжній аншлаг. Люди розглядали полотна і фотографувались на їхньому фоні.

На початку виставкового приміщення розміщений фотоколаж Євгена Равського: там перед Палацом Потоцьких зображена луврська піраміда.

Серед інших ідейно цікавих картин Євгена Равського його робота під назвою «Двері до раю»(2011 року), на ній зображені подивовані обличчя чоловіка та жінки. В інформаційній довідці до неї зазначається: «Реакція сучасних людей на відкриті двері раю напевно шокувала б їх предків: вони не поспішають заходити, сумніваються, зважуючи всі «за» і «проти».

Не менш оригінальним є полотно Володимира Костирка під назвою «Sv. SebastjanzCupido» (2010 року). Під картиною табличка, де розтлумачується її сенс: «Художник використовує прийом ренесансних митців, вміщуючи в єдину композицію міфологічного амура й християнський образ Св. Мученика Себастіана, якого за наказом римського імператора Діоклетіана було розстріляно з луків».

Увагу також привертає автограф-підробка визначного українського імпресіоніста Івана Труша у виконанні Володимира Костирка. Як пояснюють в інформаційній довідці до полотна, він «провокує до роздумів над ціною художнього «бренду».

Не можуть бути непоміченими й кілька картини Володимира Костирка із серії «Idon’tlikefish з агресивними зображеннями субкультури футбольних вболівальників.

Загалом уся виставка, як і обіцяли її організатори, створює ефект«культурного шоку».

 Фото Михайла Дашковича

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *