ОСТАННІ НОВИНИ

Садовий бідкається через зростання популярності алкопопу серед підлітків

|

Міський голова Львова Андрій Садовий сьогодні вкотре наголосив на проблемі росту в Україні продажу слабоалкогольних напоїв. Про це повідомляє прес-служба Львівської міської ради.

«В нас в Україні катастрофічна ситуація з ростом продажів слабоалкогольних напоїв, які споживають діти, віком з 12 до 16 років. Пік припадає на дітей 13-14 років, і 70% – це дівчата. Напої в прекрасних баночках, які красиво брендовані, але вони несуть отруту. Тому що це є поєднання неякісного спирту з кофеїном – це гримуча суміш. Плюс різні хімічні сполуки. Тому я свою позицію принципово заявляю, я спілкуюсь з всіма можливими людьми, щоб зменшити цей вплив і щоб в Україні був не ріст, а був спад, і також всіх закликаю до цієї боротьби», – зазначив Андрій Садовий.

Нагадаємо, міський голова Львова Андрій Садовий ініціював загальнонаціональну кампанію «Стоп алкопоп». Її мета – зупинити індустрію слабоалкогольних коктейлів (так званого «алкопопу») в Україні.

Кампанія «Стоп алкопоп» відбуватиметься шляхом широкої кампанії (телебачення, Інтернет, зустрічі) про шкідливість споживання слабоалкогольних коктейлів. Головними цільовими  групами будуть як самі підлітки, так і їхні батьки.

«Алкопоп» – поширена в світі назва слабоалкогольних коктейлів, вміст спирту в яких коливається від 1,2 до 8%. Особливість впливу таких напоїв пов`язана з тим, що вони містять у собі вуглекислий газ. Він прискорює проходження алкоголю через шлунок і його всмоктування в кишечнику, а через це швидко створюється висока концентрація алкоголю в організмі. Особливою небезпекою алкопопу лікарі вважають поєднання кофеїну та алкоголю.

Найактивнішими споживачами алкопопу є підлітки. У віці 15 років аж 82% підлітків п’ють алкопоп. При цьому серед 14-річних ця частка складає 46%, а серед 16 та 17-річних – 55% та 59% відповідно. 25% починають вживати їх у 13-річному віці, 15% – у віці 12 років та менше.

Протягом 2012 року у Львові 56 дітей потрапили в реанімацію з гострим алкогольним отруєнням. Переважно, внаслідок вживання сумішей алкопопу з іншими алкогольними напоями. 30% усіх дитячих отруєнь у Львові – алкогольні.

Експерти вважають, що популярності алкопопу серед підлітків  сприяють:

Неакцентована інформація про вміст алкоголю

Сильні смакові та ароматичні добавки, які нівелюють смак та запах алкоголю

Добавки кофеїну, які збуджують нервову систему

Легкий доступ в магазинах

Дешева ціна

Толерантне ставлення (а часто і елементарне незнання про вміст коктейлів) з боку дорослих

Молодіжне спрямування в маркетингу (дизайн, стилістика реклами і т.д.)

Ріст продажу алкопопу в Україні через торгову мережу невпинно зростає. Якщо у 2005 виробники алкопопу заробили 305 млн гривень, то у 2012 році – 1 млрд 120 млн грн..

Фото: прес-служби ЛМР

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *