ОСТАННІ НОВИНИ

Запрацювала «гаряча лінія» Львівського обласного контактного центру

|

З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян, підприємств, установ, організацій, фізичних осіб-підприємців розпочала роботу «гаряча лінія» Львівського обласного контактного центру. Новий call-центр є складовою Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади, інформує прес-служба Львівської ОДА.

Оператори контактного центру прийматимуть звернення заявників та надсилатимуть їх на розгляд центральним і місцевим органам виконавчої влади відповідно до компетенції. Крім цього, фахівці центру надаватимуть зацікавленим особам довідкову інформацію.

Завдяки «гарячій лінії» обласного контактного центру заявнику не доведеться писати звернення та приносити його для реєстрації в державну установу – достатньо буде лише задзвонити за багатоканальним телефоном (032) 235 73 73 та озвучити свою проблему чи пропозицію оператору.

Львівський обласний контактний центр створений згідно із розпорядженням Кабінету міністрів України «Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади», Постановою Кабінету міністрів України «Про затвердження Положення про Національну систему опрацювання звернень до органів виконавчої влади та Типового положення про контактний центр Автономної Республіки Крим, області, мм. Києва і Севастополя», розпорядженням голови Львівської обласної державної адміністрації «Про створення Львівського обласного контактного центру».

 

Номер телефону «гарячої лінії» Львівського обласного контактного центру: 

(032) 235 73 73

«Гаряча лінія» працює крім святкових та вихідних днів за наступним графіком:

понеділок-п’ятниця з 9 до 18 години.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *