ОСТАННІ НОВИНИ

Звільнення Жука і Білоуса мало відбутись ще рік тому – депутат

|

Звільнення з займаних посад начальника управління транспорту Львівської міськради Миколи Жука та його заступника Андрія Білоуса мало відбутись ще рік тому – після провального впровадження так званої нової транспортної схеми міста, яку запроваджували ці фахівці «Львівської політехніки». Про це у коментарі «Львівському порталу» заявив депутат Львівської міськради, член комісії з питань інженерного господарства, транспорту і зв`язку Валерій Веремчук.

«Львів’яни добре пам’ятають січень 2012 року, час запровадження у дію цієї транспортної схеми. Пам’ятають, як на морозі мінус двадцять мало не годинами вистоювали в очікуванні транспорту. Переконаний, що міський голова Андрій Садовий зважився на ці кадрові зміни із запізненням на рік та майже місяць», – зазначив В.Веремчук.

Депутат наголосив, що ситуація з транспортом у Львові зараз взагалі виведена поза правове поле. «Ці звільнення запізнілі ще й тому, що вони здійснені аж після того, як міська рада програла усі судові позови щодо правомірності впровадження цієї транспортної схеми. Відтак, скасування цієї мережі набуло законної сили. Позивачем виступав Руслан Кошулинський (на той час голова фракції ВО «Свобода» – ред.). Він виступив з оскарженням проведення конкурсу на перевезення та загалом щодо впровадження схеми. Адже, нагадаю, ця мережа була впроваджена наперекір рішенням депутатів, які вимагали не поспішати, опрацювати все детально. Проте керівництво міста вирішило інакше. Тепер, як свідчать ухвали судів різних інстанцій, всі перевезення перебувають поза правовим полем. Тому це питання доведеться вирішувати спочатку, але уже в межах закону», – каже В.Веремчук.

Наразі депутат не поспішає з оцінками стосовно нового призначення на посаду. Нагадаємо,  в.о.начальника управління транспорту призначено Олега Засадного, який досі очолював департамент з підготовки міста до Євро 2012.

«На жаль міський голова й надалі не виконує регламент і призначення відбуваються поза погодженнями з профільною депутатською комісією. Міський голова ігнорує регламент і призначає керівників управлінь своїми розпорядженнями. Щодо нового керівника управління транспорту Олега Засадного, то його депутатський корпус добре знає, як конструктивного управлінця, адже він успішно впорався на попередній посаді. Транспорт для нього нова галузь і чи його фаху буде достатньо, зараз важко сказати. Хоча як управлінець він проявив себе з позитивної сторони. Думаю, новий начальник, хто б це не був, чи Засадний, чи хто інший,  якщо буде дослухатись до думки львів’ян, до думки депутатської комісії, яка загалом озвучує думку мешканців міста, то ймовірно, що ситуація з транспортом покращиться. А якщо й надалі рішення прийматимуться волюнтаристськими методами, лише на виконання побажань міського голови й не зважаючи на бажання львів’ян, як це було з Жуком, то покращень не варто очікувати. Адже ігнорування прохань львів’ян стало причиною масових протестів і збурень в місті», – сказав В.Веремчук.

Він прогнозує, що незабаром таки варто чекати на другу нову транспортну мережу.

«Звичайно дещо у цій мережі варто зберегти, але якщо порахувати, то насправді лише 8 маршрутів залишились незміненими впродовж року, а 45 зазнало змін. І це критерій, який чітко показує наскільки якісно і грамотно була створена схема. Тому нову мережу і конкурс на перевезення варто підлаштовувати під потребу львів’ян, зважити усі скарги мешканців, обговорити й узгодити. Жук і Білоус не реагували ні на скарги, ні на депутатів. У них була тверда позиція: дотримуватись чіткої вказівки з гори, як в армії. Можливо й була така ідея в Садового за рік їх «спалити» і відправити назад у «Львівську політехніку». Щодо нової мережі – це потребує тривалого громадського обговорення і точно не впровадження взимку. Не знаю чи львів’яни витримають таку владу, яка знову вирішить експериментувати у морози. Вносити корективи необхідно влітку, коли максимально відпустки, нема навчання й легше переносити зміни», – додав В.Веремчук.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *