ОСТАННІ НОВИНИ

Компанія Hyundai вибачилась перед пасажирам за свої потяги

|

Компанія Hyundai приносить вибачення за завдані українським пасажирам незручності при користуванні швидкісними електропоїздами власного виробництва та вже розпочала роботи з ліквідації несправностей, які у першу чергу пов’язані зі складними зимовими погодними умовами. Про це йдеться у листах компанії, направлених на адресу Укрзалізниці та державного підприємства “Українська залізнична швидкісна компанія”, повідомили у прес-службі Міністерства інфраструктури.

Зокрема, як зазначається у листах, вже впроваджено програму підготовки поїздів Hyundai до зимових умов та упродовж останніх двох днів було скорочено кількість несправностей.

Також Hyundai наразі збільшує кількість фахівців: лише на цьому тижні сім спеціалістів приєднаються до команди технічного обслуговування компанії. Крім того, «компанія Хюндай Ротем планує наймати більше українських спеціалістів для групи технічного обслуговування у Дарницькому депо» – йдеться у листі.

Вирішено проблеми і з поставкою необхідних запчастин, які компанія Hyundai мала раніше: більша частина запчастин вже доставлена у депо, упродовж тижня очікується ще надходження.

«Це перша наша зима в Україні, яка покаже нам сфери для вдосконалення (наші слабкі сторони). Кожен вид транспорту має проблеми у зимовий період, такі як затримки, відміни рейсів», – йдеться у листі. Водночас компанія готова працювати над виявленими недоліками та висловлює впевненість, що разом зі спеціалістами  «Української залізничної швидкісної компанії» усі технічні проблеми, які виникають, будуть успішно вирішені.

 

Загрузка...
Загрузка...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


Загрузка...