ОСТАННІ НОВИНИ

Більшість офісних працівників терпіти не можуть e-mail-маркетингу

|

Спам дратує більшість (54%) офісних працівників. Лише 6% респондентів відповіли, що позитивно ставляться до реклами, яка приходить на e-mail. А 40% заявили про нейтральне ставлення до e-mail-маркетингу. Жінки терпиміші до спаму, ніж чоловіки. Такі дані було отримано в результаті дослідження міжнародного кадрового порталу hh.ua в листопаді 2012 року.

41% опитаних офісних працівників хоча б іноді читають рекламу, яка приходить на е-mail, і більшість з тих, хто читає, сподіваються отримати цікаву та корисну інформацію з подібних розсилок. Найбільший інтерес викликають листи про додаткову освіту, розіграші призів, знижки.

38% опитаних зізналися, що періодично читають спам. Регулярно роблять це лише 3% офісних працівників. Ще 58% респондентів видаляють будь-яку рекламу, яка приходить їм на e-mail.

Серед тих, хто завжди або інколи читає рекламу з e-mail, 58% зізналися, що використовують отриману звідти інформацію. Ще 28% читають спам з цікавості, а десята частина звикла читати все, що приходить на електронну пошту.

Найцікавішою для офісних працівників виявилася тематична e-mail-реклама: додаткова освіта, тренінги, семінари (22%) та знижки, акції, розіграші призів (18%). Більше 10% респондентів цікавляться рекламою послуг побутових і професійних; подорожей; кафе, ресторанів, кейтерингу; продажем одягу, побутової техніки, книг, журналів. Лише 9% читають спам про красу, здоров`я, медичні препарати. Невелику частину опитаних цікавить також e-mail-реклама нерухомості.

Більшість опитаних не купують нічого з того, що пропонує їм спам. 24% знаходять подібну інформацію цікавою, але на використання запропонованих послуг не наважуються. Купувати запропонований у спамі товар чи послугу траплялося лише 11% опитаних. Ще 1% вигравали приз. Деякі респонденти вказали, що «знаходили нові бізнес-контакти компаній» (наприклад друкарню).

Корисна реклама в електронній пошті стосувалася тематики знижок, акцій, розіграшів призів (25%), продажу одягу, побутової техніки, книг, журналів (19%), додаткової освіти, тренінгів, семінарів (17%) та іншого.

Дані було отримано в результаті опитування, що проходило серед зареєстрованих користувачів сайту hh.ua у другій половині листопада 2012 року. В опитуванні взяли участь 464 респондента, серед яких 44% – чоловіки, 56% – жінки.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *