ОСТАННІ НОВИНИ

Відстежити відповідь на письмове звернення можна буде через інтернет

|

Відтепер на офіційній сторінці Львівської міської  ради можна бачити стан виконання письмових звернень, які мешканці реєструють у Центрах обслуговування мешканців Львівської міської ради. Про це повідомляє прес-служба Львівської міської ради.

У прес-службі запевняють, що вже з першого дня реєстрації можна дізнатися, хто виконуватиме звернення та протягом якого терміну. Також відображатиметься інформація про результат та наявність письмової відповіді. 

«Проконтролювати стан виконання  звернення через Інтернет – це практика зворотного зв’язку з мешканцем, яка дозволяє зробити процес листування більш публічним та відкритим. Раніше від дня реєстрації звернення  до дня отримання відповіді мешканцям доводилося просто очікувати або телефонувати в Центр обслуговування мешканців.  Зараз мешканці можуть бути спостерігачами цього процесу, розуміючи, що їх звернення не загубилося, а перебуває на контролі та має призначеного виконавця. Також самі мешканці можуть проконтролювати, чи в належний термін надано їм письмову відповідь», – повідомила заступник начальника відділу «Центр обслуговування мешканців» Оксана Сарабаха.

Самостійно  відстежувати заявники зможуть таку інформацію: в якому структурному підрозділі та в якої посадової особи перебувають документи. В історії виконання звернення відображатиметься також контрольний термін виконання, наявність чи відсутність відповіді та її короткий зміст. З метою захисту інформації перевірити стан виконання звернення зможе тільки його автор чи довірена його особа. Для цього при реєстрації звернення в Центрі обслуговування мешканців заявнику на руки видаватимуть реєстраційну картку з номером звернення та PIN-кодом для вводу в Інтернет.  За номером документу і вищевказаним PIN кодом людина може переглянути стан виконання звернення на сайті ЛМР за адресою http://city-adm.lviv.ua/zv/.

Електронний перегляд стану виконання звернення став можливим завдяки ЛКП «Міський центр інформаційних технологій» за підтримки Координатора проектів ОБСЄ в Україні.

Нагадаємо, на сайті  Львівської міської ради також є  можливість подати електронне звернення, записатися на прийом до посадовців, ознайомитися з порядком отримання певної послуги та інше. На етапі впровадження також он-лайн консультації. Адреса сайту –  http://city-adm.lviv.ua.

За додатковими  роз’ясненнями та пропозиціями можна звертатися за телефоном 297-57-95 – Інформаційна довідка Центру обслуговування мешканців.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *