ОСТАННІ НОВИНИ

Вартість шкарпеток від продавця до покупця зростає удвічі

|

Одна пара шкарпеток на «Українській панчішній фабриці» коштує близько восьми гривень. Однак торгівельні мережі збільшують ціну продукт більше ніж у двічі. Про це розповіла виконавчий директор ЗАТ «Українська панчішна компанія» Орися Семенюк.
«Наш споживач людина більш забезпечена. Тому що середня ціна шкарпеток на виробництві десь 8 гривень, а доходить до покупця за ціною 16 грн. 100% накрутка йде на тих всіх рівнях», – зазначила Орися Семенюк.
За її словами, з торговими мережами зараз працювати  важко. Вони вимагають великого відтермінування платежу: близько 90 днів.
«Починали ми з 30 днів: протягом 30 днів кожна мережа повинна була заплатити за продукцію, далі пішов перегляд до 60 днів, а тепер вже домовленість про 90 днів. Уявіть, скільки треба мати обігових коштів, щоб ми могли закуповувати сировину (вона імпортна і йде за передоплатою», – розповідає виконавчий директор.
А відкрити свій магазин підприємство не може з фінансових причин. Тому вихід пані Семенюк бачить у відкритті власних, так званих, «острівців»  у великих торгових центрах.
«Ми зараз плануємо такі острівці відкрити в мережах – невеликі споруди в супермаркетах, коли людина спеціально йде купити шкарпетки», – зазначила Орися Семенюк.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *