ОСТАННІ НОВИНИ

У Львові хочуть змінити кінцеві зупинки міжміських та приміських маршруток

|

Через територію Львова пролягають 20 приміських маршрутів. Більшість з них проїжджають понад 50% території Львова, чим завдають фінансових збитків для львівських міських перевізників. Про це розповів сьогодні під час прес-конференції начальник управління транспорту і зв’язку Львівської міської ради Микола Жук.

Зокрема, такі маршрути як: № 110 (Чишки – Львів) проїжджає 75% території Львова, №117 (Винники – Лисиничі – Львів) – 91% території міста, №131 (Рясна-Руська – Львів) – 96%, №138 (Лапаївка –  Львів) – 88%, № 217А (Підбірці – Рясне-2) – 84%, № 371 (Солонка – Львів) – 85% території міста.

Микола Жук каже, що вище зазначені маршрутки дублюють рух міського громадського транспорту, завдаючи збитки міським перевізникам.

Крім того, навіть ті приміські маршрутні таксі, що мають кінцеву зупинку на приміському вокзалі, здійснюють заїзди в центральну частину Львова. «Маршрутки приміського сполучення здійснюють піратські наїзди в ранкові та вечірні години пік, заїжджаючи в центральну частину Львова, фактично крадуть клієнта міських маршрутних таксі», – переконаний заступник голови правління з логістики ПАТ ЛАТП №14630 Тарас Тислюкевич.

Водночас М.Жук зазначає, що рух приміського транспорту через центральну частину Львова створює ще одну проблему – більшість цих маршрутів накопичується у проблемних ділянках міста, які і так є перевантажені транспортом. За його словами це – Городоцька, Стрийська, Шота Руставелі, Зелена, Личаківська та інші магістральні вулиці.

Крім того, надмірну закоркованість міста Микола Жук пов’язує з несанкціонованими кінцевими зупинками міжміських маршрутів на площах Двірцевій, Св. Теодора, Св. Юра, Кропивницького, Митній та на вулицях Куліша, Шевченка, Науковій. Тому, зараз в управлінні транспорту і зв’язку працюють над проектами щодо створення альтернативних зупинок.

«Ці зупинки мають бути ближче до центральної частини міста, але разом з тим маршрутки не заїжджатимуть у центр», – каже начальник управління транспорту і зв’язку ЛМР.

Серед можливих альтернативних варіантів Микола Жук називає вулицю Садову, станцію Підзамче та приміський вокзал.

Фото: Львівський портал  

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *