ОСТАННІ НОВИНИ

Операторам заборонили нав’язувати чи надавати послуги автоматично

|

У середу в Україні набули чинності нові правила надання та отримання телекомунікаційних послуг. Це постанова Кабінету міністрів від 11 квітня 2012 року «Про затвердження Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг» опублікована в «Урядовому кур`єрі», повідомляє proIT.

Відтак, документ конкретизує вимоги для загальнодоступних (універсальних) послуг і встановлює уніфіковані вимоги, які не залежать від виду послуг і способу їх надання.

Також в новій редакції відсутній розподіл послуг на основні та додаткові.

Велику увагу в Правилах приділено питанням захисту прав споживачів та конкретизації обов`язків операторів і провайдерів телекомунікацій при наданні телекомунікаційних послуг.

Крім того, згідно з документом, оператори будуть зобов`язані до початку надання послуги інформувати споживача про її найменування і тариф.

А після отримання послуги компанія повинна буде повідомити клієнта, скільки грошей у нього було списано з рахунку.

Правилами також передбачається, що якщо абонент не замовляв додаткову послугу, то оператор не може її нав`язувати або надавати автоматично, а потім змушувати відмовитися від неї.

Нагадаємо, що робота над новою редакцією Правил була розпочата НКРЗ в 2010 році і активізована з призначенням нового складу Комісії в лютому 2011 року.

У 2011 році нова редакція Правил пройшла громадське обговорення: до роботи над проектом залучалися представники Асоціації операторів зв`язку «Телас», Інтернет Асоціації України, Асоціації «Укртелемережа», Телекомунікаційної палати, Громадської ради при НКРЗ.

Документ обговорювався під час спільних нарад, круглих столів НКРЗ у вересні, листопаді 2010 року і у червні 2011 року.

Українська правда

Загрузка...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


Загрузка...