ОСТАННІ НОВИНИ

Укрзалізниця створює сучасний диспетчерський центр управління перевезеннями

|

Укрзалізниця створює сучасний диспетчерський центр управління перевезеннями. За допомогою новітніх систем, які в режимі реального часу відображають  рух поїздів, типи поїздів, місце їх знаходження, усі затримки та прискорення в графіку тощо, диспетчери Укрзалізниці оперативно отримуватимуть повну інформацію про стан перевезень і матимуть змогу швидко реагувати для усунення відхилень від графіка руху, інформує сайт Укрзалізниці.

«Раніше ми мали розрізнені джерела інформації – автоматизовані  системи не давали загальної повної картини щодо тієї чи іншої ситуації на залізниці. Одних лише станцій у нас півтори тисячі, а ще дистанції колії, зв’язку. Часто із диспетчерами шести залізниць України ми тримали зв`язок по селектору, телефоном отримували інформацію про допущені збої в графіку руху поїздів, а після завершення усіх налагоджувальних робіт у диспетчерському центрі отримуватимемо необхідні дані не з голосу, а з інформаційних систем, якими оснащується диспетчерський центр. Це дозволить набагато краще контролювати перевізний процес, з’ясовувати причини недотримання графіка руху, відстежувати дотримання щодобових планів перевезень», – пояснив  головний інженер головного управління перевезень Укрзалізниці Михайло Семенюк.

«У диспетчерський центр надходитимуть дані із усіх інформаційних систем, які використовуються нині на залізницях України, тому працівники центру матимуть більш повну картину процесу перевезень. До того ж із робочих місць диспетчери можуть виводити зображення з моніторів комп’ютерів на встановлену велику проекційну стіну.

Для обладнання диспетчерського центру Укрзалізниці орієнтувалися на досвід впровадження найновіших проектів диспетчеризації, які вже діють за кордоном», – зазначив консультант по системах інформатизації та диспетчеризації Антон Галяшинський.

 «Інформаційні системи на транспорті дійсно зробили крок вперед. Укрзалізниця одночасно удосконалює процес управління перевезеннями «зверху» і «знизу», зокрема, на ділянках залізниць встановлюються мікропроцесорні системи управління рухом поїздів. Сьогодні така технологія проваджена, наприклад, на дільниці від Полтави до Лозової на швидкісному транспортному коридорі», – повідомив  головний інженер головного управління перевезень Укрзалізниці.

Фото: PHL 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *