ОСТАННІ НОВИНИ

Найбільше туристів та гостей Львова цікавить розважальна програма та транспортні питання

|

У Львові – свято футболу і тисячі туристів. Аналіз звернень до інформаційних служб міста свідчить, що туристів найбільше цікавить розважальна програма, яку їм може запропонувати місто, а також транспортні питання. Такі питання займали близько 70% усіх звернень на Інформаційну службу міста +38032297-55-55. Про це повідомили у медіа-центрі «Львів-2012».

«З 1 червня 2012 року у Львові відкрито Інформаційну службу міста для гостей та містян. Протягом першого тижня роботи до служби надійшло більше півтисячі дзвінків. Найбільше запитань було щодо транспорту: як доїхати до основних об’єктів, наприклад, з вокзалу на стадіон, запитання про рух міського транспорту, його графік. Питання маршрутів займає більше 50% запитань, які надходять до інформаційної служби. Мешканців міста цікавить, які вулиці є перекритими і як можна добратись до місця призначення швидше. Вболівальників цікавлять питання, як працює фан-зона, чи є обмеження щодо продажу алкоголю, про роботу фан-посольства, де поселяються команди, робота туристичних центрів, волонтерських пунктів, кемпінгів. Питання поселення є актуальним, тому що вболівальники прибувають власним транспортом.

Країни, які звертаються в Інформаційну службу, – це Англія, Білорусь, Данія, Італія, Німеччина, Польща, Португалія, Франція, США, Чехія. За останній час в більшості дзвінки з Німеччини та Португалії. Вчора вболівальників цікавило питання, де можна поселитись у Львові, також послуги для авто, питання парковки, заправки та СТО, оренда автотранспорту, велосипедів, також різноманітні побутові послуги: хімчистка, торгові центри, перукарні», – розповіла начальник адміністративно-господарського управління Валинтина Бартошик.

«Зараз у Львові існують три туристично-інформаційні центри. Вони були створені не під Євро і не для Євро. Вони існують для того, щоб обслуговувати туристів, які приїжджають до Львова, як до туристичного міста.

З першого червня у всі три організації звернулося більше тисячі людей. В ТІЦ в аеропорту за три дні існування звернулось близько 100 туристів, 80 відсотків – німецькі вболівальники, португальці, громадяни Великобританії, Італії, США. Що стосується центрального туристично-інформаційного центру, то там було близько 40 відсотків звернень від німців, за сьогоднішній день та вчора дуже багато зверталось португальців. Але крім того звертались ще громадяни Австрії, Великобританії, Ізраїлю, США, Франції, туристи з Венесуели, Китаю, Латвії. Так само залишається велика кількість польських туристів і росіян. І звичайно близько сорока відсотків, що звертаються це є українці, які приїхали з Києва, Харкова, Запоріжжя, Півдня України, Закарпаття, які так само приїхали подивитися на матч.

Що стосується запитів людей, то в центральному інформаційному центрі на вокзалі та в аеропорту більшість запитів стосується транспортного сполучення по місту. Близько тридцяти відсотків запитів – питання щодо поселення», – повідомила директор ЛКНП «Центр розвитку туризму м. Львова» Надія Радіоненко.

Довідка

Центр туристичної інформації

Туристично-інформаційний центр у Львові працює з вересня 2009 р. та входить у склад Львівського комунального некомерційного підприємства «Центр розвитку туризму м. Львова». ТІЦ обслуговує в першу чергу індивідуальних (а не групових) туристів, що подорожують самостійно. Робочими мовами ТІЦу є англійська, російська, польська, німецька. У ТІЦі також є працівники, що володіють німецькою, португальською та італійською. Сайт туристично-інформаційного центру: touristinfo.lviv.ua.

Працює Туристично-інформаційний центр також на території аеропорту «Львів» ім. Д. Галицького. Спільно з працівниками аеропорту, ще один працівники надає інформацію людям, які прибули у Львів.  Третій  ТІЦ працює у центральній касовій залі Львівського залізничного вокзалу.

 

Інформаційна служба міста

У Львові з 1 червня за телефоном +38032297-55-55 працює цілодобова Інформаційна служба міста, де усю необхідну інформацію можна отримати п’ятьма іноземними мовами. Кожен охочий може отримати актуальну інформацію англійською, німецькою, португальською, російською та українською мовами.

Інформаційну службу створили у рамках проекту «Привітне місто» з метою забезпечення інформаційної підтримки на час проведення чемпіонату. Цей сервіс організувало місто спільно з компанією «Adelina Call Center». Ця компанія – потужна структура, де працює більше 800 львів’ян, які обслуговують весь світ.

Також Інформаційна служба має прямий зв`язок з іншими службами міста. Якщо буде потреба втручання екстрених служб міста 101, 102, 103, 104, то дзвінок будуть переадресовувати на їхній номер без роз’єднання клієнта з оператором Інформаційної служби міста.

Загрузка...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


Загрузка...