ОСТАННІ НОВИНИ

У Львові всю необхідну інформацію можна отримати за одним телефоном

|

Впродовж Євро-2012, починаючи  з 1 червня, у Львові діятиме цілодобова інформаційна служба. Її створили спільно Львівська міська рада із компанією «Adelina call center»  з метою забезпечення інформаційної підтримки на час проведення  чемпіонату. Львів’яни та гості міста   зможуть отримати необхідну інформацію за номером телефону (+38 032) 297 55 55. Як повідомила сьогодні, 29 травня, під час презентації інформслужби начальник адміністративно-господарського управління ЛМР Валентина Бартошик, дзвінки із стаціонарних телефонів будуть безкоштовними, а для абонентів мобільних компаній – відповідно до існуючої тарифікації.

Інформаційна служба даватиме відповіді  на питання щодо:

–        змін в графіку руху транспорту, перекриття вулиць, паркування транспорту;

–        проведення культурних заходів та інших подій   на території міста;

–        отримання медичного обслуговування;

–        організації роботи установ та служб у місті на час Євро-2012;

–        інформації для вболівальників;

–        інформаційної допомоги туристам та іноземцям;

–        допомоги у критичних ситуаціях.

Тут працюватиме від 5 до 10 осіб, які надаватимуть інформацію українською та іноземними мовами (англійською, російською, польською, німецькою, французькою, португальською) відповідно до потреб клієнта.

Інформаційна служба матиме прямий зв`язок з іншими службами міста. Якщо буде потреба втручання екстрених служб міста  101, 102, 103, 104, то дзвінок будуть переадресовувати                   на їхній номер без роз’єднання клієнта з оператором Інформаційної служби міста. У випадку, якщо телефонує іноземець й в екстрених службах не має спеціаліста, котрий володіє необхідною мовою, то працівник Інформцентру за допомогою конференц-зв’язку забезпечуватиме переклад.

«Важливо, що необхідну інформацію людина зможе отримати тією мовою, яку вона добре знає. Адже часто трапляється, коли туристи хочуть поцікавитись, підходять до працівників спеціальних служб, а вони лякаються й втікають, бо не розуміють. Тепер знатимуть чітко: є візитівка, є мобільний телефон, і людина, зателефонувавши отримає відповідь. Це сервіс, організований містом спільно у партнерстві з компанією «Adelina call center». Плюс тут задіяна міська диспетчерська служба. Маючи 60 виділених ліній, за потреби зможемо збільшувати кількість операторів до 30-ти, щоб клієнт не чекав в черзі на відповідь», – зазначив міський голова Львова Андрій  Садовий.

Номер Інформаційної служби +380322975555 розміщено у всіх  інформаційних матеріалах, які будуть розповсюджуватись в інформаційних пунктах  під час чемпіонату: фан-путівниках, спеціальних картах міста, програмах заходів на червень. Окрім того, виготовлено 500 наліпок з повідомленням про номер, які будуть розміщені на готелях, АЗС, супермаркетах, медичних установах, вокзалах та інших транспортних вузлах. Понад тисячу візиток мають роздати правоохоронцям, таксистам, у барах, ресторанах, інших людних місцях, аби ці візитки з номером Інформслужби були доступні гостям міста. Для львів’ян номер оголошено заздалегідь, щоб можна було запам’ятати його та скористатись в разі потреби. Окрім того, надалі функціонуватиме «Гаряча лінія міста» за номером 15-80.

На організацію роботи Інформаційної служби на час Євро-2012 з бюджету міста виділено 99 тис грн.

Планується, що після єврочемпіонату цей номер телефону й надалі збережеться, як інформаційна служба для туристів. Передбачається, що у стандартні місяці, коли не буде пікового напливу туристів, оплата дзвінків для міста обходитиметься близько 3-4 тис грн. на місяць.                 

За словами директора компанії «Adelina call center» Олега Чорнобривцеві, загалом у кол-центрі задіяно понад 800 львів’ян. Це в основному студенти, які поєднують навчання та роботу. На цей час, окрім Інформаційної служби міста, компанія працює з понад 40 проектами.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *