Занадто дорогі готелі, занадто мало туристичної атмосфери ще й дискусія навколо політичного бойкоту української частини «Євро-2012». Як результат, німецькі уболівальники не особливо рвуться в Україну.
Як пише «Німецька хвиля», німецькі туристичні фірми не приховують свого розчарування. «Це ні для кого не секрет, що з Чемпіонатом Європи зазвичай пов`язують високі очікування, – цитує інформаційне агентство керівника туристичної компанії Vietentours Інго Фріске. – Ми більше раділи б, якби ігри групової стадії чемпіонату за участю Німеччини проходили в Польщі». Однак волею долі німецької збірної доведеться виходити на арени Харкова і Львова.
«Політична ситуація в країні зовсім не сприяє тому, щоб ті, хто ще не визначився, в останню хвилину вирішив би скочити в Україну на футбол», – констатує Фріске.
Та й ціни на українські готелі теж кусаються, що відбивається і на пропозиціях німецьких туроператорів. Замовляючи через Vietentours поїздку в Україну на відбіркові матчі німецької збірної, вболівальнику доведеться викласти від 1100 євро з однією ночівлею в двомісному номері до 2400 євро за три ночі.
«Ми не можемо селити у двозіркових готелях, а в інших пропозиціях, які ми отримали з України, було абсолютно порушено співвідношення ціни і рівня послуг», – пояснив проблеми, що виникли з українськими готельєрами, представник німецької туристичної компанії Dertour Олівер Кауфманн.
Враховуючи такі обставини Dertour організувала чартерні авіарейси: вранці – літаком на матч, після гри – відразу знову в Німеччину. Близько 500 уболівальників вирішили скористатися такою послугою, за яку їм довелося викласти від 600 до 800 євро.
Згідно з прогнозами Німецького футбольного союзу і представників туристичного бізнесу, на кожен відбірковий матч збірної Німеччини слід очікувати від двох тисяч до трьох тисяч футбольних фанатів з ФРН.
Як повідомляли «Коментарі», президент УЄФА Мішель Платіні кілька тижнів тому назвав «шахраями і злочинцями» тих, хто прагне нажитися на спортивному святі. У свою чергу, Україна пообіцяла виправити ситуацію з захмарними цінами на готелі.