ОСТАННІ НОВИНИ

«Львівелектротранс» на межі колапсу?

|

Команда міського голови продовжує демонструвати безпорадність та некомпетентність у сфері управління міським транспортом. Приклад – комунальне підприємство «Львівелектротранс», яке зараз є на межі колапсу. Про це сьогодні повідомив заступник голови фракції Всеукраїнського об’єднання «Свобода» у Львівській міській раді Юрій Михальчишин, інформує прес-служба Львівської міської організації ВО «Свобода».

За його словами, заборгованість підприємства перед ПАТ «Брокбізнесбанк» становить 4 млн. грн. Крім того, підприємство у лютому цього року не сплатило тіло кредиту, відтак щомісяця нараховуються штрафні санкції, які сягають 200 тис. грн.

Окрім цього, є значна заборгованість у сплаті податків. Йдеться про податок з доходів фізичних осіб, що сягає 4,5 млн. грн., та про єдиний соціальний внесок – 2 млн. грн.

«Через цю заборгованість підприємству вже нараховані штрафні санкції 2012 року понад мільйон гривень, які накопичені внаслідок безгосподарності. Замість того, аби закупити цьогоріч новий рухомий склад, підприємство має погасити штучно накопичені борги», – зазначив Юрій Михальчишин.

Однією з причин заборгованості Юрій Михальчишин називає і непродумане скорочення працівників «Львівелектротрансу» наприкінці минулого року, що спричинило необхідність виплатити звільненим працівникам компенсації, не закладені у бюджет підприємства. До того ж, минулорічне тривале перекриття руху в центральній частині Львова призвело до збитковості і зменшення доходів підприємства на суму близько 5 млн. грн.

«Сьогодні є реальна загроза блокування рахунків через зростання штрафних санкцій, несплату податків та нарахування пені за непогашення кредиту. Це може призвести до зупинки роботи міського комунального електротранспорту. Така ситуація спричинена не лише об’єктивними обставинами, але й кричущою безгосподарністю команди Андрія Садового», – заявив свободівець.

Вихід із цієї ситуації Юрій Михальчишин вбачає у екстреному поповненні статутного фонду підприємства за рахунок внесення змін до бюджету розвитку міста Львова.

«У новій транспортній схемі багато радіальних маршрутів пріоритетно надали саме «Львівелектротрансу», а це свідчить про те, що підприємство не повинно стати збитковим. Зараз слід шукати системний вихід, а не аварійний порятунок, і після погашення заборгованості по кредиту та за невиплачені податки потрібно провести повну фінансову ревізію і змінити фінансування підприємства. Воно має стати не просто самодостатнім, але і приносити доходи. Це можна реалізувати завдяки об’єднанню двох підприємств – «Львівелектротранс» та АТП№1. Разом вони б зуміли не просто втриматись на плаву, але й стати прибутковими», – переконаний Юрій Михальчишин.

Фото: Львівський портал 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *