ОСТАННІ НОВИНИ

Телеканал Discovery покаже кіно про українські стадіони

|

Discovery Networks у Центральній та Східній Європі, на Близькому Сході та в Африці (CEEMEA) покаже програму про підготовку України до Євро-2012. Мета розробленої креативної маркетингової кампанії – утримати глядачів Discovery Channel біля екранів у дні Євро-2012, пропонуючи їм хіти каналу до, після і між футбольними матчами, повідомляють “Коментарі”, посилаючись на передає «МедіаБізнес».

В ефірі з´явиться програма, знята в Україні та Польщі «Спортивні арени Євро-2012». Глядачі побачать, яку роботу довелося виконати будівельникам, дизайнерам, інженерам та іншим фахівцям.

Також до участі в промокампанії червневого ефіру Discovery Channel запросив одного з тренерів української збірної Юрія Калитвинцева, який візьме участь в зйомках проморолика та інших маркетингових, PR активностях каналу.

Крім того в ефірі телеканалу пройде масштабний конкурс, переможець якого зможе виграти поїздку до Франції – саме в цій країні буде проходити наступний чемпіонат Європи в 2016 році.

Мовлення Discovery Communications (NASDAQ: DISCA, DISCB, DISCK) охоплює більше 210 країн світу із загальною кількістю передплатників 1,5 млрд. осіб. У Центральній і Східній Європі, на Близькому Сході і в Африці мовлення ведуть 10 каналів з портфоліо Discovery, які транслюють свої програми 17 мовами і охоплюють 141 мільйон передплатників зі 105 країн.

 

“Коментарі”

Фото: Львівський портал 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *