Discovery Networks у Центральній та Східній Європі, на Близькому Сході та в Африці (CEEMEA) покаже програму про підготовку України до Євро-2012. Мета розробленої креативної маркетингової кампанії – утримати глядачів Discovery Channel біля екранів у дні Євро-2012, пропонуючи їм хіти каналу до, після і між футбольними матчами, повідомляють “Коментарі”, посилаючись на передає «МедіаБізнес».
В ефірі з´явиться програма, знята в Україні та Польщі «Спортивні арени Євро-2012». Глядачі побачать, яку роботу довелося виконати будівельникам, дизайнерам, інженерам та іншим фахівцям.
Також до участі в промокампанії червневого ефіру Discovery Channel запросив одного з тренерів української збірної Юрія Калитвинцева, який візьме участь в зйомках проморолика та інших маркетингових, PR активностях каналу.
Крім того в ефірі телеканалу пройде масштабний конкурс, переможець якого зможе виграти поїздку до Франції – саме в цій країні буде проходити наступний чемпіонат Європи в 2016 році.
Мовлення Discovery Communications (NASDAQ: DISCA, DISCB, DISCK) охоплює більше 210 країн світу із загальною кількістю передплатників 1,5 млрд. осіб. У Центральній і Східній Європі, на Близькому Сході і в Африці мовлення ведуть 10 каналів з портфоліо Discovery, які транслюють свої програми 17 мовами і охоплюють 141 мільйон передплатників зі 105 країн.
Фото: Львівський портал