ОСТАННІ НОВИНИ

Екофани запрошують до наступного проекту

|

Наприкінці останнього місяця зими екофани Львова нагадують про неповторність природного ландшафту та оголошують наступну ініціативу в рамках всеукраїнського проекту Coca-Cola Екофан.

Новою акцією екофани Приймаючого міста Львова закликають берегти дерева та квіти – зелену красу свого міста, інформує прес-служба Львівської міськради.

Потяг до творчості притаманний кожному, екофани Львова закликають скористатися ним, щоб створити весняний настрій в своїй оселі. Долучись до нової акції екофанів свого міста та створи свою власну вітальну листівку до весняних свят.

«Команда екофанів Львова ініціює проведення майстер-класу з виготовлення квіткових прикрас із матеріалів, що зазвичай стають побутовими відходами. Ви будете вражені, як легко звичайні відходи з пластику та паперу можуть стати весняною квіткою. Створіть своїми руками квітку разом із екофанами, розмістіть її на спеціальному плакаті у повний зріст, сфотографуйтесь на пам’ять і Ваша власна вітальна листівка готова», – розповіла капітан екофанів Львова Оксана Микитка.

Щоб відправити власноруч створене привітання своїм друзям, необхідно відвідати сторінку vk.com/ecofan.

Майстер-клас відбудеться 3 березня 2012 року у торгівельно-розважальному центрі King Cross Leopolis, що розташований за адресою: с. Сокільники, вул. Стрийська, 30. Стати учасником майстер-класу може кожен відвідувач ТРЦ з 11 до 16 год.

Нагадуємо, що проект Coca-Cola Екофан стартував у грудні 2011 року і на сьогодні є найбільш динамічною та однією з найчисельніших спільнот екологічних активістів в Україні. Команди екофанів кожного міста змагаються за право отримати грант на реалізацію еко-проекту для свого міста. В рамках змагання вони виконуватимуть творчі еко-завдання: онлайн в групі проекту Вконтакте, а також офлайн на вулицях свого міста. Серед офлайнових акцій, запланованих протягом проекту, – прибирання парків і зон навколо об`єктів УЄФА ЄВРО2012™, висадка дерев та квітів, а також флешмоби, інформаційні кампанії та інші креативні формати, покликані звернути увагу жителів міста на його гостинність і чистоту.

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *