ОСТАННІ НОВИНИ

Українці масово не підтримують введення сухого закону

|

Більш як дві третини українців (69%) з тією чи іншою частотою вживають алкогольні напої, тоді як кількість українців, котрі взагалі не вживають алкоголю, склала 30%. Про це свідчать дані опитування компанії Research & Branding Group.

Згідно з опитуванням, найбільш уживаними українцями алкогольними напоями є пиво (йому надають перевагу 45% українців, що вживають алкоголь) і горілка (41%). Менш популярними серед українців є вино сухе (23%), шампанське (18%), коньяк/бренді (14%), вино кріплене (12%). Найбільше схвалення серед запропонованих українцям заходів щодо боротьби з алкоголізмом викликає заборона на продаж алкогольних напоїв особам до 18 років (45%), зазначається в результатах опитування. Потім у списку пропаганда здорового способу життя в навчальних закладах (34%), заборона на рекламу алкоголю по телебаченню до 23.00 (25%) і збільшення штрафів за порушення закону щодо продажу та вживання алкоголю (24%). Респонденти також активно підтримують соціальну рекламу й заборону на розпивання алкоголю в громадських місцях (по 22%). Обмеження у продажу за часом (продаж пива та інших алкогольних напоїв тільки в денний час) підтримують 14% і збільшення вартості алкоголю відповідно 12% українців. Прирівнювання пива і слабоалкогольних напоїв до алкоголю підтримують 9%. Найменше схвалення серед заходів отримало введення сухого закону (заборони на продаж алкоголю) — 2%.

Опитування було проведене в період із 4 по 14 грудня 2011 року в 24-х областях України та АР Крим. Респонденти відбиралися за квотною вибіркою, що репрезентує доросле населення країни за місцем проживання (область), статтю й віком. Обсяг вибіркової сукупності склав 2078 чоловік. Очікувана середня похибка вибірки складає 2,2%.

ТСН

Фото: Львівський портал 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *