ОСТАННІ НОВИНИ

Львів інтенсивно готується до запуску «Хюндаїв»

Львівський портал

|

«Укрзалізниця» продовжує активну підготовку до впровадження прискореного руху між Києвом та Львовом. Саме цією ділянкою, що пролягла територією Львівської та Південно-Західної залізниці через станції Київ – Тетерів – Коростень – Новоград-Волинський-1 – Шепетівка – Здолбунів – Львів, 24 листопада з перевіркою проїде генеральний директор «Укрзалізниці» Володимир Козак, повідомляє прес-службі Мінінфраструктури. Нагадаємо, запровадження швидкісного руху Віце-прем’єр-міністр – Міністр інфраструктури Борис Колесніков назвав одним з трьох пріоритетів підготовки України до Євро-2012 в наступному році.
Нині між Києвом та Львовом роботи ведуться одразу по кількох напрямках. На ділянці Львів – Здолбунів станом на середину листопада  2011 року було модернізовано 40 км колій, середнім ремонтом відремонтовано 89 км колій, комплексно-оздоровчим ремонтом  –  70 км колій. Укладено 53 стрілочних переводів та 58 відремонтовано середнім ремонтом, реконструйовано одну горловину на станції. Ще на 227 км шляху проведена модернізація, ремонт та регулювання контактної мережі під прискорений рух, модернізовані дві тягові підстанції та обладнання однієї трансформаторної підстанції. Модернізовано 27 км пристроїв автоматики і телемеханіки (СЦБ), автоматичних блокувань (АБ), ліній електропередач (ЛЕП) та зовнішнього освітлення.
У зв’язку з провадженням прискореного руху особливо актуальним постає питання безпеки руху поїздів. Саме з цією метою було  закрито два малодіяльних переїзди, чотири відремонтовано та один переобладнано в розряд «переїзд з черговим».
Не менш активна робота – на ділянці Київ – Здолбунів. Зокрема, модернізовано 56,2 км, комплексно-оздоровчим ремонтом  відремонтовано 62 км, середнім ремонтом 215,9 км колій. Укладено 94 нових та 25 стрілочних переводів відремонтовано середнім ремонтом, реконструйовано 2 горловини.
Капітально відремонтовано 8 переїздів. На 18 км ділянки Здолбунів – Київ проведено переустрій повітряних стрілок після заміни стрілочних переводів, замінено 8 км контактного проводу МФ-100, 5 км несучого тросу М-120, 1085 одиниць полімерних ізоляторів. На 81 км ділянок, де швидкість після виконання колійних робіт становить 160 км/год було виконано регулювання контактної мережі.
Модернізація залізничного транспорту та впровадження швидкісного руху дасть змогу підвищити пропускну здатність ділянок та підвищити швидкість руху та комфорт пересування для пасажирів.

Інформаційний центр «Україна-2012»

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *