У Львові впровадять інноваційну систему управління дорожнім рухом

Львівський портал

|

У Львові впровадять інноваційну систему управління дорожнім рухом. Реалізовувати проект у Львові буде компанія «Сварко», яка стале переможцем міжнародного конкурсу. Про це повідомляє прес-служба Львівської міської ради.

Проект передбачає облаштування центра управління дорожнім рухом та  облаштування 29 транспортних розв’язок вздовж трамвайних маршрутів №2 та №6. За словами  начальника управління зовнішньоекономічних відносин та інвестицій ЛМР Сергія Кіраля, компанія продовж 10 місяців має встановити обладнання, відповідно включаючи і його тестування. Роботи планують розпочати у вересні цього року, відповідна угода була укладена 28 червня цього року.

«Цей проект є ще одним проектом, другим, в рамках нашої програми співпраці з ЄБРР. Нагадаю, що відповідні кредитні договори були підписані в липні 2009 року. Сьогодні по першому тендеру ми вже бачимо результати – працює компанія «Онур», яка також була відібрана в результаті міжнародного відкритого тендеру. Сьогодні вулиці Городоцька, Личаківська, Коновальця, Чупринки, Мельника знаходяться в активній фазі реконструкції. Також, умовами кредитних угод, підписаних з ЄБРР, є встановлення у Львові сучасної системи управління дорожнім рухом, яка б дозволяла регулювати перехрестя вздовж другого і шостого трамвайних маршрутів, надаючи пріоритет руху електротранспорту перед приватним транспортом, збільшивши середню швидкість цього транспорту, підвищуючи економічні показники та загалом більш ефективно регулюючи рух транспорту на перехрестях», – розповів начальник управління зовнішньоекономічних відносин та інвестицій Сергій Кіраль.

Як додав консультант проекту від компанії IC-Consulenten Петер Вотцінґер, за підрахунками, середня швидкість руху електротранспорту збільшиться на 20%.

Нагадаємо, центр управління рухом буде облаштовано на вул.Коновальця.

«Принцип функціонування системи полягає у тому, що  перехрестя пов’язані єдиним центром управління, який буде також повністю обладнаний  відповідною технікою, серверами, моніторами, комп’ютерами та іншим обладнанням. Оператор фактично в режимі реального часу зможе бачити, що відбувається на тих чи інших перехрестях, і відповідно реагувати на ті чи інші стандартні чи нестандартні ситуації, якщо цього не може зробити система в автоматичному режимі. Головною, ключовою перевагою цієї системи, її родзинкою є те, сама на перехресті – це як окремий мозковий центр. Як окремий комп’ютер, який має здатність вчитися, тобто він шляхом спостереження за ситуацією, яка відбувається на  цьому перехресті, тобто інтенсивністю руху, кількістю транспортних засобів наближенням чи не наближенням громадського транспорту, трамваїв чи тролейбусів, система сама визначає ритм і режим роботи, тобто регулює червоний, жовтий чи зелений колір світлофора. Система подачі даних від перехресть і до центра управління збудована так, що перехрестя будуть індивідуально поєднані з центром і відповідно буде постійний обмін даними, інформацією з метою успішного активного функціонування цієї системи», – пояснив  Петер Вотцінґер.

Центр управління дорожнім рухом також буде під’єднаний до міліції, до ДАІ, інтегрований з іншими центрами чи системами, які у майбутньому встановлять у місті. Працівники, які працюватимуть у центрі, пройдуть відповідне навчання, яке проводитиме підрядник, компанія «Сварко», залучаючи до цього необхідних фахівців з окремих питань управління роботи цього центру.

Як зазначив Сергій Кіраль, місто розглядає  можливість залучення ще додаткових ресурсів, можливо з державного бюджету, для облаштування інших перехресть. «Всього у місті Львові є 140 перехресть на інших вулицях. Слід зазначити, що  обов’язковою умовою  тендеру  було встановлення в центрі обладнання відповідної потужності для всього міста. Тобто, потужність серверів, моніторів та інших речей а вже буде розрахована на все місто. Тобто нам залишається тільки облаштувати решту перехресть і підключити його до центру,  тому в самому центрі вже нічого не треба буде змінювати», – повідомив Сергій Кіраль.

Відповідно до угоди, «Сварко» має зобов’язання забезпечувати підтримку системи протягом гарантійного періоду – 2 років. «А потім ще 2 роки з невеликою компенсацією з боку міста чи власника цього центру. Тобто загалом це буде 4 роки, протягом яких компанія сварко буде продовжувати підтримку й надання забезпечення будь-яких потреб діяльності цього центру», – додав Петер Вотцінґер. 

Вартість робіт складає 3 млн 250 тис. євро.

Нагадаємо, проект реалізується у межах співпраці міста з ЄБРР Проект реалізовується у рамках співпраці міста з ЄБРР щодо відновлення дорожнього покриття та всієї інфраструктури вздовж трамвайних маршрутів №2 і №6.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *