ОСТАННІ НОВИНИ

Львів хоче залучати стільки ж туристів, як у Кракові

Львівський портал

|

Вже понад рік у Львові діє Стратегія підвищення конкурентоспроможності міста, допомогу у створенні якої надавала компанія Monitor Group у рамках проекту економічного розвитку регіонів Фонду «Ефективне Управління». Стратегія розрахована до 2015 року. Одним з головних пріоритетів економічного розвитку для Львова став розвиток туризму, інформує прес-служба Львівської міськради.

Важливим завданням розвитку туризму став вихід Львова на міжнародну арену: залучення більшої кількості іноземних туристів, співпраця з містами у сферах туризму, культури та обміну досвідом, участь Львова у міжнародних програмах і різноманітних виставках. Однією з таких виставок стала ITB’2011, яка проходила з 9 до 13 березня у Берліні, де українська експозиція, яка складалася з 4 міст (Львів, Київ, Харків та Донецьк), зайняла 6 місце серед 68 учасників.

«Стенд Львова був підготовлений за допомогою організації GIZ. Вони фінансували концептуальну розробку і виготовлення стенду. Ми з робочою групою намагалися передати дух міста для того, щоб він став зрозумілий. Ми намагалися створити атмосферу затишної кав’ярні, куди людина може прийти попити кави, покуштувати шоколад, де вона може насолодитися фантастичними краєвидами. Також ми намагалися зробити його найбільш інтерактивним. Там була встановлена скульптура лева. На ній можна було сидіти, сфотографуватися. Крім того, звичайно, ми маємо подякувати нашим рестораторам які влаштували фантастичну вечірку для відвідувачів. Було дуже багато гостей», – розповів перший заступник голови правління комунальної установи Інститут міста Олександр Кобзарев.

Як розповіли учасники ІТВ’2011, надзвичайне враження на відвідувачів справила саме львівська частина експозиції. Під час цієї експозиції львівській делегації вдалося досягти усних домовленостей щодо співпраці.

«Процес триває постійно. Ведуться переговори з різними туристичними операторами, міжнародними професійними організаціями. Наприклад, зараз керівник управління туризму Оксана Сидор активно співпрацює з організацією European cities marketing, яка є незаперечним лідером туристичної промоції міст. Регулярно реалізуються прес-тури для представників преси з інших міст та країн, інформація про Львів розміщується на біл-бордах в великих українських містах. Кількість туристів об’єктивно зростає», – зазначив Олександр Кобзарев.

Однак, крім міжнародних домовленостей, має бути і формування туристичного продукту, який зміг би зацікавити туриста приїхати в місто. Це є друга важлива складова, яка була чітко сформована у Стратегії конкурентоспроможності Львова. З кожним роком Львів готує нові пропозиції для туристів – це фестивалі, концерти, виставки, а також цікаві тематичні заклади.

«Наразі все робиться правильно. Недарма в стратегії саме туризм був обраний одним з найбільш конкурентоспроможних секторів економіки міста. Постійно з’являються нові туристичні продукти, такі як «Чудо-поїзд» та нові цікаві кнайпи, ресторани, в яких можна не просто смачно пообідати, але й ще цікаво провести час.

Звичайно, багато туристів приїжджають для того, щоб подивитися архітектуру Львова, але останнім часом на перше місце виходять певні туристичні продукти, можливості спробувати місто на дотик, на смак, прийняти участь в чомусь. Саме тому таким популярним продуктом є «Різдво у Львові». Бо у Львові його святкують традиційно, відбувається багато різдвяних заходів, виступів вертепів. Люди дуже цікавляться таким, вони хочуть спробувати щось нестандартне. Якісний сервіс в готелях і ресторанах вже сприймається як норма, він майже однаковий по всьому світу. А туристи хочуть відчути ось цю особливість, відчути галицький менталітет, відчути місцеві традиції. Саме для цього люди приїжджають сюди – для того, щоб отримати те, чого немає в них», – розповів Олександр Кобзарев.

Важливим етапом  розвитку туристичної сфери у Львові є майбутній Чемпіонат Європи з футболу «EURO-2012», який наступного року пройде в Україні та Польщі. Львів прийме 3 матчі (9, 13 та 17 червня). Однак, в час між матчами туристів треба чимось зацікавити.

«У Львові готуються фан-зони, де люди зможуть проводити час, вболіваючи за свої улюблені команди. Я сподіваюся що до тих фан-зон будуть долучені наші ресторатори. Вже зараз в нас стартує такий проект як «Галицька кухня» з відродження галицьких рецептів, тобто, щонайменше покуштувати місцеві традиції, спробувати їх на смак люди зможуть. Я думаю, що чим ближче до чемпіонату, тим більше цікавих ініціатив буде з’являтися. Ми відкриті до цікавих ініціатив від всіх потенційних учасників, це можуть бути готелі, громадські організації, туристичні компанії і інші мешканці зацікавлені в якісній презентації нашого міста», – розповів Олександр Кобзарев.

Та після «EURO-2012» Львів буде і надалі розвиватися. Місто має велику перспективу та приклад схожих міст (Варшава, Краків, Прага, Будапешт, Київ, Одеса).

«На останній раді конкурентоспроможності, коли розглядалися результати участі в ITB в Берліні, ми означили нові пріоритети – це участь у виставці в Лондоні. Це має стати пріоритетним виступом Львова у Лондоні. Ми сподіваємося повторити успіх Берліну і залучити ще більше туристів в наше місто.

А щодо перспектив, то я хотів би навести приклад такого міста як Краків. За розмірами воно таке, як Львів, але якщо ми зараз говоримо, що у Львові близько мільйона туристів щорічно, то в Кракові за цей час 7-8 мільйонів туристів. Тобто потенціал туризму у Львові – це зростання в 7-8 разів. Звичайно, потрібно ще багато чого зробити, щоб досягти такого рівня, але це саме те, що зможе забезпечити робочі місця і дохід мешканців в майбутньому. А добробут мешканців і є головною метою нашої стратегії», – розповів Олександр Кобзарев.

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *