ОСТАННІ НОВИНИ

Львівські підприємці почали розробляти якісніші, естетично привабливіші вивіски

Львівський портал

|

У Львівській мерії врешті побачили позитивні зрушення із ситуацією з вивісками у центрі міста. Як зазначила сьогодні на прес-конференції директор КП «Адміністративно-технічне управління» Інна Свистун, у влади немає єдиного стереотипу того, як саме має виглядати вивіска на магазині в історичній частині міста, основна вимога, аби вона не була занадто громіздкою й не заслоняла будівлі.   

«Що стосується величини вивіски, звичайно, бажано, щоб вона не закривала собою більшу частину історичної будівлі, не приховувала краси історичних споруд, тобто, щоб не була занадто громіздкою, які ми бачили раніше. Адже були такі великі касатони, ледь не на пів будинку, за якими елементи цього будинку просто були заховані. Зараз ситуація змінюється й вивіски виготовляють з врахуванням естетики», – зазначила І.Свистун.

За її словами, також у мерії позитивно сприймають вивіски, для виготовлення яких застосовують нові сучасні технології. До прикладу, гарно виглядають, коли назви магазинів виготовлені не на громіздкій вивісці, а складаються з окремих об’ємних літер. «Також рекомендуємо застосовувати об’ємно-просторові конструкції, наприклад, для магазинів одягу чи взуття – чобіток, як на вулиці Галицькій, чи конструкції у вигляді капелюшків, біжутерії, столових приборів. Будь-який об’єкт можна гарно подати, щоб це виглядало привабливо, естетично», – додала вона.   

Також посадовець розповіла, що, проводячи обстеження та виявляючи порушників, ставиться за мету не демонтувати самовільно встановлену вивіску, а спонукати суб’єкта господарювання її узаконити та надалі вести діяльність у правовому полі.

«Станом на сьогодні, можемо говорити про позитивну динаміку в плані виготовлення та погодження вивісок. Якщо минулого року робоча група, розглянувши 286 проектів вивісок, погодила третину (майже 100), то з початку цього року, розглянувши 725 проектів, погодила трохи більше половини (366 проектів). Відповідно, ці дані свідчать про те, що суб’єкти господарювання, дослухаючись до рекомендацій робочої групи, розробляють значно якісніші, естетично привабливіші проекти вивісок, які безперечно погоджуються на засіданнях робочої групи», – розповіла І.Свистун.

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *