ОСТАННІ НОВИНИ

ЛАЗу не подобається, що львівські комунальники роблять з його тролейбусами

Львівський портал

|

За п’ять років експлуатації тролейбусів ЛАЗу ЛКП «Львівелектротранс» не заключив договір із підприємством на післягарантійне обслуговування та закупівлю комплектуючих запчастин. Про це повідомив директор з продажу, експорту та сервісу ЛАЗ Олександр Строганов, інформує прес-центр ЛАЗу.

За його словами, у 2006 році Львовом було закуплено продукцію ЛАЗу, яка перебуває на балансі ЛКП «Львівелектротранс». Однак, відомо, що комунальне підприємство має застарілу технічну базу та не має сучасного обладнання для перевірки технічного стану нових транспортних засобів. У той же час, комунальним підприємством досі не заключено угоди на післягарантійне обслуговування.

«Без нашого відома міняють сертифіковану комплектацію на продукцію невідомих постачальників з невідомими характеристиками та гарантійними обов’язками. Все це може позначитися на якості та безпеці закупленої техніки. Адже, продукція досить дорога та потребує відповідного обслуговування. Виготовлення нових моделей автобусів та тролейбусів ЛАЗ технологічно є набагато складнішим процесом, аніж виготовлення старих моделей Skoda і ЗІЛ. Тому, нова техніка повинна обслуговуватися підготовленими спеціалістами, з використанням спеціально підготовленого обладнання. «Львівелектротрнас» не проводив таких навчань для своїх спеціалістів та не заключив угоди з обслуговування техніки», – заявив Олександр Строганов.

Він також зазначив, що у інших замовників продукції ЛАЗу не виникало проблем із сервісним та післягарантійним обслуговуванням продукції. Свідченням цього є злагоджена робота сервісних служб ЛАЗу із Харковом, Донецьком, або закордонними покупцями. Дбаючи за імідж свої продукції спеціалісти сервісних служб ЛАЗу проводять щоденний моніторинг технічного стану автобусів та тролейбусів виробництва ЛАЗ. При потребі надають швидку та кваліфіковану допомогу.

Жодних проблем із сервісним обслуговуванням чи комплектацією до автобусів не виникає у львівського АТП № 1, на балансі якого перебувають машини виготовлені в рамках підготовки до Євро – 2012. Керівництво АТП № 1 неодноразово висловлювало свою подяку за кваліфіковану допомогу, яку отримувало на заводі.

«Взимку ми передали АТП № 1 автобуси без кондиціонерів. Тоді у них не було потреби. А комунальне підприємство просило якнайшвидше передати автобуси – адже це їх заробіток. Ми домовилися, що кондиціонери будуть встановлені весною. Отож, завод доукомплектовує машини кондиціонерами, відповідно до того, як АТП надає нам транспортні одиниці», – зазначив О.Строганов.

Окрім того, із замовниками продукції ЛАЗ укладає угоди на післягарантійне обслуговування автобусів та тролейбусів. «Завдяки цьому документу впродовж років замовнику надається своєчасна поставка комплектуючих матеріалів, які систематично постачаються на склад підприємства. Для ЛАЗу така угода є гарантією того, що замовник в подальшому буде використовувати комплектацію згідно технічних умов і тим самим дотримуватися певного рівня безпеки якості та комфорту», – наголосив директор з продажу, експорту та сервісу ЛАЗ.

Він додав, що відповідні угоди були укладені з Харковом, Донецьком, Македонією та Болгарією тощо. Натомість ЛКП «Львівелектротранс» в період закупівлі продукції ЛАЗу не висловлювало потреби в укладанні відповідного договору.

«Для Львова ми робимо багато винятків. Надаємо продукцію, не вимагаючи передоплати, проводимо сервісне обслуговування нашої продукції, навіть у випадках не передбачених гарантією. В той час, окремі чиновники львівської мерії зводить наклепи на підприємство. То вони заявляють, що місто не задоволене продукцією до Євро – 2012, в іншій заяві спростовують своє твердження і кажуть, що мають претензії до машин 2006 року” – зауважує Олександр Строганов.

За його словами, ЛАЗ завжди відкритий до діалогу, особливо коли це стосується якості, комфорту та безпеки продукції підприємства. «Як правило в інших містах такий діалог проводяться безпосередньо між покупцем та виробником, а у Львові всі з усіма спілкуються виключно через пресу», – додав він. 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *