ОСТАННІ НОВИНИ

Від початку року на Львівській залізниці пасажири оформили 7,5 тис електронних квитків

Львівський портал

|

За даними від 17 травня 2011 року через каси Львівської
залізниці від початку року пасажири оформили 7 465 квитків, зарезервованих
через мережу Інтернет. Протягом 2010 року таких квитків оформили 10 381.
Послуга, запропонована пасажирам у 2008 році, розвивається і набуває
популярності. Про це повідомляє прес-центр Державного територіально-галузевого
об’єднання «Львівська залізниця».

Залізничники Львівської магістралі пропонують своїм
пасажирам спростити та полегшити процедуру купівлі квитків, особливо у
спекотний літній період. Для цього розвивають послугу «Електронний квиток»,
коли проїзний документ можна оформити у будь-який зручний для пасажира час за
допомогою мережі Інтернет.

Зробити це можна на сайті Укрзалізниці, де у розділі
«е-kvytok» користувач може забронювати квиток на пасажирський поїзд. Потім –
викупити його у касі, вказавши номер броні-замовлення або ж за допомогою того ж
таки Інтернету (із застосуванням платіжної картки). Жодних додаткових оплат при
цьому пасажир не здійснює. Також оформлені через мережу Інтернет квитки можна
викупити у відділеннях Укрпошти.

Для зручності пасажирів та популяризації Е-квитка з 10
лютого 2011 року на залізниці скасували послугу за переведення коштів на оплату
квитка, тобто вартість квитків, оплачених через мережу Інтернет та придбаних
безпосередньо у залізничних касах стала однаковою.

Залізничники проаналізували активність пасажирів до
користування послугою та визначили, що найбільше оформляють квитки у період
масових перевезень: різдвяно-новорічних свят та у червні-вересні. Саме тому
напередодні пікових літніх перевезень очікують подальшого зростання інтересу
пасажирів до запропонованого способу оформлення проїзних документів.

Довідково. 1-й етап програми з бронювання місць через
Інтернет з подальшим оформленням квитка в касі Укрзалізниця запровадила 22
грудня 2008 року.

2-й етап програми з оформлення проїзних документів через
Інтернет, коли пасажир може оплатити  через Інтернет повну вартість проїзду та
послугу замовлення, запроваджено 30 березня 2009 року.

Отримати довідку щодо наявності вільних місць у поїздах,
вартості проїзду та оформити замовлення можна, зайшовши на офіційний веб-сайт
Укрзалізниці www.uz.gov.uа, у розділ Для пасажирів/Замовлення квитків.

З 14.04.2009 впроваджено програмне забезпечення для
оформлення замовлень на перевезення пасажирів залізничним транспортом у
відділеннях Укрпошти через мережу Інтернет, оплата вартості квитка у відділенні
Укрпошти та подальше їх отримання у квитковій касі. Користувач Інтернет
повідомляє квитковому касиру номер броні-замовлення, квитковий касир видруковує
проїзний документ без будь-яких додаткових оплат.

У липні 2010 року затверджено Тимчасову  технологію впровадження електронних  проїзних документів, яка призначена для
самостійного оформлення користувачем поїздки залізничним транспортом через
мережу Інтернет та розпочато випробування оформлення електронних проїзних
документів на поїзд №166/165 Київ-Дніпропетровськ.

Оплатити замовлення можна платіжною карткою Національної
системи масових електронних платежів (НСМЕП) або міжнародною платіжною карткою
(VISA, MasterCard, VISA Elektron, Maestro ). Після оплати пасажир отримує
унікальний цифровий код, за пред’явлення якого він оформляє свій квиток у
будь-якій касі Укрзалізниці (обладнаній системою ЕКСПРЕС) в будь-який день до
відправлення свого поїзда.

Через мережу Інтернет здійснюються замовлення квитків за
повну вартість та дитячі. Безкоштовні та пільгові проїзні документи
оформлюються виключно в касах.

 

      

Загрузка...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


Загрузка...