ОСТАННІ НОВИНИ

На прийом у мерію можна буде записатися по телефону

Львівський портал

|

З метою уникнення черг та підготовки якісної відповіді на
звернення громадян, в Центрі обслуговування мешканців впровадили запис на прийом
по телефону. Так мешканці можуть завчасно домовитися про отримання консультації
чи реєстрацію документів у Львівській міській раді у зручний для них час. Номер
телефону для запису на прийом в Центр обслуговування мешканців – 297-57-95 або
гарячої лінії міста 1580. Про це повідомили у прес-службі Львівської міськради.

Приймаючи телефонний дзвінок, консультант Центру забронює
час на позачергове обслуговування, повідомить мешканця про необхідний перелік
документів чи допоможе визначити день візиту, коли в Центрі обслуговування
мешканців консультуватимуть спеціалісти управлінь Львівської міської ради.

«Така послуга є кроком на зустріч львів’янам. Ми хочемо, щоб
мешканець який звертається в ЦОМ витрачав на це мінімум часу і отримував фахову
допомогу. До нас часто звертаються з питаннями, для вирішення яких потрібно
більше інформації. Тепер консультант, який прийматиме замовлення про візит в
Центр, зможе одночасно підготувати заявника для якісного залагодження його
справи в Центрі», – повідомила адміністратор Центру обслуговування мешканців
Галина Космина.

Отримати інформацію про послуги Львівської міської ради
можливо також без участі консультанта. Уся інформація розміщена на сайті
міської ради у рубриці «Послуги для мешканців» за адресою http://city-adm.lviv.ua/home/poslugi-dla-meshkanciv.
 

Нагадаємо, Центр обслуговування мешканців був створений у
квітня 2009 року для надання усіх видів послуг мешканцям, які звертаються до
Львівської міської ради. Протягом двох років роботи у Центрі обслуговування мешканців
було створено: інформаційну довідку як довідково-координаційний пункт
Львівської міської ради, консультаційну залу для надання спеціалізованих
консультацій працівників управлінь міської ради, впроваджено щоденну юридичну
консультацію, забезпечено умови для очікування та заповнення документів,
розширено та облаштовано для зручності львів’ян приміщення Центру, створено
інформаційні картки послуг, відкрито Центри обслуговування мешканців у районних
адміністраціях Львова.

Протягом дня в Центр обслуговування мешканців звертається
близько 150 осіб, більшість з них – з питань отримання
інформаційно-консультаційних послуг. Протягом тижня в Центрі обслуговування
мешканців реєструють більше 1500 документів та записують на прийом до
посадовців більше 50 осіб. Робота Центру обслуговування мешканців проводиться
за розширеним графіком: з 8:00 до 19:00 год у понеділок-четвер та з 8:00 до
17:45 год у п`ятницю без обідньої перерви.

 

Загрузка...
Загрузка...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


Загрузка...