ОСТАННІ НОВИНИ

За рік на «Гарячу лінію» Львова поскаржилося понад 135 тис львів’ян

Львівський портал

|

Львів’яни оцінили
можливість вирішення своїх питань телефоном. Про це свідчать статистичні дані
щодо звернень львів’ян на «Гарячу лінію міста». Так, за рік існування на
телефон 15-80 надійшло 135 тисяч 553 звернення від громадян. Про це повідомляє
прес-служба Львівської міської ради. 

«Найбільшу частку
звернень від загальної їх кількості, які надійшли на «Гарячу лінію», складають
питання житлового господарства, звернення щодо витоків та водопостачання,
питання щодо відновлення благоустрою та роботи ліфтів», – розповіла керівник
адміністративно-господарського управління Валентина Бартошик.

Нагадаємо,
«Гаряча лінія міста» – міська багатоканальна телефонна служба, де кожен
мешканець Львова може отримати потрібну консультацію. Така служба не тільки
надає консультації, а й контролює, як вирішуються конкретні проблеми.

З кінця квітня
запроваджено систему зворотного зв`язку з мешканцями, суть якої проста:
працівники щовечора проводять обдзвін мешканців, які зверталися на «Гарячу
лінію міста» і перевіряють, чи вирішена проблема.

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *