Два основні
претенденти на постачання транспорту
містам, що приймають Євро-2012,- компанія
"Богдан" і Львівський
автобусний завод (ЛАЗ) перейшли до
відкритої боротьби один з одним за
допомогою АМКУ.
"Богдан"
подав скаргу в Антимонопольний комітет
про порушення комунальним підприємством
"Харківпас" закону "Про
держзакупівлі" під час купівлі 93
тролейбусів та 56 автобусів у Львівського
автобусного заводу. Про це пише газета
"Коммерсантъ-Украина" в статті
"Троллейбусы идут на лобовое
столкновение" із посиланням на
прес-службу АМКУ, який 5 жовтня своїм
рішенням призупинив процедуру закупівлі.
"Закупівлю поза
конкурсом "Харківпас" пояснив в
обґрунтуванні застосування процедури
закупівлі в одного учасника тим, що ЛАЗ
є єдиним виробником цієї техніки в
Україну. Але це не відповідає дійсності",
– говорить віце-президент "Богдана"
Володимир Гунчик.
Характеристики
тролейбусів ЛАЗу Е-183 і "Богдана"
Т701.10 практично ідентичні: 12 м, місткість
100 чоловік, двигун постійного струму. У
АМКУ підтвердили цю інформацію.
Директор КП "Харківпас"
Віктор Громикін від коментарів відмовився.
А в ЛАЗі заявили, що, хоча "Богдан"
і має аналогічну продукцію, ЛАЗ – єдине
в Україні підприємство, яке має серійне
виробництво необхідної техніки.
"В Україні багато
компаній можуть виробляти міський
транспорт, але це не означає, що він
відповідає вимогам замовника", –
говорить голова наглядової ради ЛАЗу
Ігор Чуркін.
Цікаво, що аналогічним
чином – шляхом блокування рішень місцевої
влади про закупівлю транспорту у
конкурента – діє і ЛАЗ.
2 вересня в тендері на
постачання 61 тролейбуса Криму переможцем
була оголошена компанія "Богдан".
Але договір із переможцем
підписаний так і не був: 8 вересня АМКУ
призупинив процедуру закупівлі через
скарги ЛАЗу, який звинуватив МінЖКГ
Автономної республіки Крим у порушенні
порядку проведення тендеру.
Львівський портал