Управління соціального захисту Львівської міської ради провело опитування серед своїх клієнтів. Як повідомили у прес-службі мерії, таким чином прагнули з’ясувати, наскільки задоволене населення роботою єдиних приймалень районних відділів управління соціального захисту ЛМР.
Близько 500 львів’ян взяло участь у цьому опитуванні. Як виявилось, під час звернення до єдиних приймалень львів’янам найбільше сподобалось: обслуговування (45 %), нетривалий час очікування (22 %) і задані умови приймалень (28 %). Найчастіше мешканці зверталися до «Єдиного центру» за соціальними допомогами, отриманням консультацій та оформленням субсидій.
Нагадаємо, що єдині приймальні віднедавна функціонують у Львові при всіх шести районних відділах соціального захисту. Внаслідок їх діяльності значно скоротився час на оформлення документів та їх обробку.
Львівський портал