ОСТАННІ НОВИНИ

Торік послугами сервіс-центрів Львівської залізниці скористалося майже 290 тис. пасажирів

Львівський портал

|

Популярність сервіс-центрів Львівської залізниці зростає. Зокрема у 2008 році послугами трьох таких залів підвищеної комфортності (у Львові, Рівному та Тернополі) скористалися 284 152 осіб. Про це повідомляє прес-центр Державного територіально-галузевого об’єднання «Львівська залізниця».

Відповідаючи на виклики сьогодення, львівські залізничники у своїх сервісних центрах забезпечили відвідувачам змогу користуватися телефоном, факсом, принтером та сканером, комп’ютером та ламінатором, послугами замовлення транспорту та касами підвищеної комфортності.

Найширший спектр послуг надає сьогодні сервіс-центр (зал підвищеної комфортності) головного залізничного вокзалу станції Львів. Тут для пасажирів, окрім усього перерахованого, доступні ще й можливість замовлення туристичних послуг через туристичні фірми, послуги носіїв, користування VIP-залом, замовлення готелів, додаткові інформаційні послуги.

Для того, аби розважити пасажирів, які очікують на прибуття або відправлення поїзда, залізничники щороку організовують цікавинки. Зокрема відвідувачі мають змогу спостерігати за роботою рухомого макету дитячої залізниці, який встановлено у залі підвищеної комфортності Львівського залізничного вокзалу.

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *