ОСТАННІ НОВИНИ

Щомісяця до «Львівводоканалу» надходить близько 40 скарг

Львівський портал

|

Майже дві тисячі звернень надходить щомісяця на інформаційну лінію «Львівводоканалу». Найчастіше львів’яни телефонують, щоб з’ясувати стан оплати за спожиті послуги, дізнатися про прилади обліку води, тарифи на послуги, отримати відповіді про оформлення пільг чи субсидій, – передає прес-служба міської ради. 
Інформаційна лінія на підприємстві була створена у січні 2007 року задля налагодження оперативного зворотного зв’язку із споживачами. За час функціонування оператори інформаційної лінії надали понад 40 тисяч консультацій.
Натомість вдвічі зменшилася кількість звернень у центральну диспетчерську службу (ЦДС) «Львівводоканалу». З приводу порушення графіку водопостачання або зниження тиску у мережі щомісяця у ЦДС надходить близько 40 скарг (у порівнянні: 2006 року – понад 80 звернень мешканців щомісяця). 
Довідка:
Тел. номер інформаційної лінії «Львівводоканалу»: 245-92-18.
Інформаційна лінія працює щодня з 8.00 до 13.00 год. та з 14.00 до 17.00 год. (з 10-хвилинною технічною перервою наприкінці кожної години, наприклад о 8.50, 9.50 і т.д.).
Для отримання поточної інформації про нарахування оплати за послуги з водопостачання та водовідведення абоненту необхідно назвати номер особового рахунку.
Тел. номери центральної диспетчерської служби «Львівводоканалу» – 1551, 276-20-50, 272-91-54. ЦДС працює цілодобово.

Загрузка...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


Загрузка...