ОСТАННІ НОВИНИ

Тютюнові компанії почали рекламувати цигарки на цукерках, іграшках та одязі

Львівський портал

|

Експерти громадянської мережі ОПОРА дослідили сферу реклами цигарок в 10 містах України (Київ, Львів, Харків, Сімферополь, Черкаси, Чернівці, Чернігів, Рівне, Херсон, Вінниця). За словами координаторки моніторингової кампанії у Львові Ірини Швець, увагу зосередили на основних каналах поширення реклами цигарок: телебаченні, друкованих ЗМІ, рекламі в громадських місцях, візуальній рекламі, соціальній кампанії та спонсорстві, BTL-рекламі (маркетингові технології поширення реклами) та Інтернеті. Такий широкий спектр моніторингових полів зумовлений передусім забороною розміщення реклами тютюнових виробів та їх торгових марок на носіях зовнішньої реклами та транспорті з 1 січня цього року. Обмеження змусило тютюнові компанії шукати нові форми популяризації власної продукції серед споживачів.

Зокрема зафіксували значну кількість маркетингових експериментів: концертів та вуличних заходів, вдосконалення мерчандайзингових стратегій, засилля BTL-реклами. На телебаченні тютюнопаління популяризується завдяки наглядному курінню відомих людей, головних герої фільмів та серіалів.
Відкрита реклама цигарок (рекламні постери та оголошення) найчастіше зустрічається у так званих «жіночих» та «чоловічих» журналах. В регіональній пресі зафіксували матеріали щодо тютюнових виробів, що інколи взагалі не маркується. Крім того, тютюнові бренди  популяризуватимуть на годинниках, кепках, куртках, дитячих іграшках, молодіжних футболках, сумках, шарфах, ременях, календарях, ручках та сірниках. Для прикладу «Чупа-чупс» виготовляє цукерки у вигляді пачки цигарок. В магазинах можна побачити дитячі іграшки з логотипом «Мальборо».

Моніторинг реклами тютюнових виробів триватиме рік. «За результатами отриманих під час моніторингу даних буде розроблено зміни до ЗУ «Про рекламу», який заборонятиме виявлені під час моніторингу способи та форми реклами. В планах – кампанія громадського лобіювання прийняття законопроекту», – підсумував координатор моніторингу у Києві Василь Косий.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *