ОСТАННІ НОВИНИ

Роботу підрядників у Львові контролюватимуть жорсткіше

Львівський портал

|

Аби вчасно та якісно підрядники виконували роботи на відповідних об’єктах у Львові, міськрада висуває нові умови договору про виконання  робіт. Зокрема, 26 грудня 2008 року виконком Львівської міської ради затвердив рішення «Про посилення контролю за використанням бюджетних коштів та затвердження Порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг розпорядниками коштів у сфері місцевих та державних закупівель». Про це сьогодні повідомив завідувач сектору тендерних закупівель управління економіки Мирослав Сімка.

За його словами, прийняте рішення пов’язане із змінами в постановах Кабміну, які регулювали закупівлі товарів, робіт і послуг розпорядниками коштів в Україні.

«Основне нововведення, яке прописане у пункті 52 постанови Кабміну, тепер надає розпорядникові коштів, тобто замовнику, право вимагати від підрядника забезпечення виконання договору. Зокрема, тепер під час підписання договору на виконання робіт підрядник повинен перерахувати, як забезпечення виконання договору, 5% суми договору на рахунок замовника, а на закупівлю товарів та послуг – 10%. Забезпечення таких умов договору є своєрідною гарантією того, що підрядник своєчасно та якісно виконає роботи, що зафіксовані в договорі», – повідомив Мирослав Сімка.

Також він наголосив, що рішенням виконкому місто зобов’язало всіх розпорядників коштів міського бюджету вимагати забезпечувати виконання договору, але виключно в процесі закупівель на виконання робіт у сумі 5%.

Крім того, М. Сімка зазначив, що в цьому рішенні описано механізм стягнення цих 5%, тобто умови втрати цих відсотків або їх повернення підрядним організаціям.

«Підрядник може втратити кошти в сумі 5% у разі, якщо є зрив терміну виконання робіт згідно з умовами договору, або виявлено вади виконання, які вчасно не усунено. Звісно, якщо умови договору виконано своєчасно та якісно, ці кошти повертатимуть підрядникові упродовж 10 робочих днів. Такі умови є дещо жорсткими стосовно підрядників, але вони необхідні, аби ми могли контролювати цей процес, а також оптимально і раціонально використовувати бюджетні кошти», – розповів М. Сімка.

Відтак, згідно з новими вимогами, закцентував завідувач сектору тендерних закупівель управління економіки, до підрядників застосовуватимуть такі санкції, аби надалі уникнути зриву терміну виконання робіт на об’єктах, як це, до прикладу, траплялося у 2008 році, що не лише створювало дискомфорт для жителів Львова, а й вносило дисонанс у рух транспорту.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *