ОСТАННІ НОВИНИ

Аби дізнатися стан свого рахунка за світло, львів’яни можуть звернутися до „голосового робота”

Львівський портал

|

З 1 вересня цього року „Львівобленерго” впровадило автоматизовану довідкову інтерактивну систему „Голосовий робот” за тел. 295-19-14, де споживач може заздалегідь дізнатися суму до оплати за спожиту електроенергію. Зокрема, з першого дня існування „голосового робота” до 20 жовтня його послугами скористалися 1356 споживачів. Про це повідомляє прес-служба ВАТ „Львівобленерго”.

Найбільше дзвінків припадає на вихідні — понад 85% та на період з 13 по 16 годину — 40%. Хоча і в нічний час дзвінків було немало — за період з 1 вересня по 20 жовтня з 23 00 до 5 00 ранку 44 споживачі поцікавилися станом своїх розрахунків за електроенергію.

Кожен споживач може знайти свій код на квитанції про оплату або інформаційній квитанції про стан розрахунків за спожиту електроенергію, які споживач отримує в місці оплати. Коди споживачів у зв’язку із впровадженням „голосового робота” було змінено, тому слід брати до уваги квитанції, видані після 1 серпня цього року. Звертаємо вашу увагу на те, що форма квитанцій у різних банках може бути різною, але код споживача вказують обов’язково.

Автоматизована довідкова інтерактивна система обладнана чотирма каналами зв’язку і працює цілодобово. Скористатися „голосовим роботом” можна лише з телефонного апарата, який має функцію тонового режиму. Інформацію в базі „голосового робота” оновлюють щоденно, однак стан розрахунків, який повідомляє система, зміниться лише через два робочі дні після того, як споживач здійснив оплату за спожиту електроенергію.

Автоматизована довідкова інтерактивна система діє лише у Львові, в перспективі розглядають її впровадження у районах області. „Голосовий робот” вніс зручність у проведення розрахунків і став ще одним кроком „Львівобленерго” до підвищення якості обслуговування, створення максимально комфортних умов для споживача. 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *