ОСТАННІ НОВИНИ

Вартість проїзду в маршрутках може зрости до двох гривень уже у вересні

|

Перевізники знову хочуть підвищити вартість перевезень у маршрутках. Відповідний проект уже надіслано та його розглядають органи виконавчого комітету ЛМР. Головним мотивом підняття тарифів на перевезення у громадському транспорті є здорожчення вартості палива та самої техніки. Про це під час сьогоднішньої прес-конференції повідомив директор департаменту житлового господарства та інфраструктури Сергій Бабак.

За словами С. Бабака, проект рішення виконкому про підвищення тарифів на перевезення пасажирів у міському транспорті вже опубліковано на сайті ЛМР та одній із місцевих газет. «Усі цифри в проекті подано перевізниками. Наразі вони доопрацьовуються в департаментах економічної політики та житлового господарства, та інфраструктури. Лише після цього, остаточний висновок зробить інспекція за цінами», – наголосив він.

Натомість, за словами президента асоціації “Львівського пасажирського транспорту” Романа Лободи, головною причиною для підняття тарифу на перевезення є те, що на один кілометр пробігу затрачається 1,4 гривні, що є збитковим. Загалом вартість пального в сумі проїзду зросла до 42%, заробітної плати до 24%, загальновиробничих витрат до 17,4% та амортизації до 14,5% та інше. «Також суттєво впливає й дорожчання вартості кредитів, що спровокувало до проблеми для їх взяття», – сказав він.

Наразі переговорний процес ще триває, тож наскільки зросте вартість проїзду, сказати важко. Проте варто зазначити, що згідно проекту, який опубліковано у ЗМІ, вартість у маршрутному таксі має зрости до двох гривень. За два-три тижні з цього приводу відбудуться громадські слухання, де всі зацікавлені сторони можуть висвітлити свої зауваження та пропозиції.

Перед минулим підвищенням цін відбулася маленька війна між перевізниками та міською владою й після запеклої нічиєї міські чиновники «били себе п’яткою в груди», що після підвищення ціни головним питанням буде якість перевезень, а порушників вони нещадно каратимуть. Люди, які щодня користуються цим видом транспорту, можуть без жодного пафосу чи упередженості сказати, що підвищення якості перевезень не відбулося – маршрутки й надалі забиті, водії закінчують роботу раніше й «мають в носі» всіх, хто сподівається, що громадський транспорт у Львові курсує пізніше 11 години вечора. Про куріння водіїв, голосну музику в салоні та ввічливість із їх боку говорити вже якось і не хочеться.

Це до теми про те, як міська влада, зокрема, управління транспорту, бореться з порушниками. Час від часу виганяють когось із водіїв, які особливо прославляться на своїх маршрутах. Але про те, що хтось із перевізників втратив ліцензію, щось не повідомлялося. Цікаво, чому ж так не діється?

До речі, серед вимог перевізників – скасувати заборону на використання «бидловозів», тобто перероблених вантажних мікроавтобусів. Як взагалі ця пропозиція вигулькнула, незрозуміло. Хіба наші перевізники так бояться ущільнення ринку, що згодні на піти на все, аби все було, як і раніше – коли реальні цифри наповненості автобусів применшувалися, відтак, падали й інші показники, а в тіні гуляли дуже навіть немалі кошти. Та й досі гуляють.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *