ОСТАННІ НОВИНИ

У Моршині відкрили новий завод з розливу мінералки

|

Компанія IDSGroup (Київ), найбільший виробник бутильованих вод в Україні, запустив у сьогодні місті Моршин новий завод з розливу мінеральної води потужністю майже 900 тис. літрів на добу.

Генеральний директор IDSGroup Микола Кміть повідомив під час прес-конференції, з нагоди відкриття заводу, що до уведення в експлуатацію нового підприємства старий завод зупинений. Його виробничі лінії будуть продані.

За його словами, цього року продажу моршинського заводу мінеральних вод плануються на рівні 180 млн літрів проти 140 млн в 2006 році.

Водночас компанія має намір в 2008-2009 році інвестувати EUR7-8 млн у збільшення потужностей моршинського підприємства, установивши дві нових лінії розливу мінеральної води потужністю 24 тис. пляшки в годину (ємність від 0,5 до 1,5 літра) і 4 тис. пляшки в годину (3 й 6 літрів).

М.Кміть відзначив, що із запуском нового заводу IDSGroup розраховує збільшити експорт продукції. Крім цього, у планах компанії наростити цього року свою частку на українському ринку мінеральних вод з 22 до 24-25%.

Загальні інвестиції в нове підприємство склали $10 млн.

Новий завод розташований на території діючого підприємство з виробництва мінеральних вод “Оскар”, займає площу 9 тис. кв.м, і обладнаний трьома виробничими лініями.

Компанія створена наприкінці 2004 року в результаті об`єднання Миргородського заводу мінеральних вод (Полтавська обл.), Моршинського заводу мінеральних вод “Оскар”, ЗАТ “Індустріальні й дистрибуційні системи” і ВАТ “Нова”.

Компанія реалізує продукцію під торговельними марками “Миргородська”, “Моршинська”, “Старий Миргород”, “Аляска”, “Сорочинська”, а також здійснює імпорт із Грузії води під ТМ “Боржомі”

Як повідомлялося, IDS Grouр у січні-квітні 2007 року збільшила продажі продукції на 26% у порівнянні з аналогічним періодом 2006 року – до 111,5 млн літрів. За чотири місяці поточного року експортовано 2,7 млн літрів продукції, що на 17% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

В 2006 році компанія збільшила продажі продукції на 13% у порівнянні з 2005 роком – до 291,3 млн літрів, передає «proAPK»з посиланням на «Інтерфакс-Україна».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *